Wie o wie heeft er voor zn kleuter een cd speler op de kamer staan. Lijkt mij zo leuk voor ons meisje om samen met vriendinnetjes cdtjes te kunnen spelen en samen dansen. Ik ben dus op zoek naar een niet te dure...simpele (die makkelijk te bedienen is voor een kleuter die niet zo high tech is) en het liefst in de kleur roze Wie heeft goede tips??
Portable Boombox Roze 585741 Deze misschien. Die had ik ook op het lijstje voor mijn dochters verjaardag staan. Of heb je iets goedkopers in je hoofd.
Hier afgelopen kerst een roze vd Bart Smit gegeven. En ze vind het idd geweldig om een feestje te houden boven Mijn meisje is 4,5 jaar en kan hem makkelijk bedienen.
Hmm ik zou denk ik gaan voor een mp3-speler Cd's beschadigen een stuk makkelijker en het loopwerk van een cdspeler is ook niet HEEL stevig. Hier een iPod shuffle met boxjes op de kamer. En inderdaad.. Altijd feest met en zonder vriendinnetjes. Enige is dat je er zelf even muziek op moet zetten
Deze is wel erg leuk overigens! Maarja, wij hebben nauwelijks nog cd's en ze beschadigen makkelijk. En nu downloaden we gewoon af en toe verse muziek. Inclusief hedendaagse hits die ze van school kent Ze is bijv op het moment nogal gek van Euphoria (nicky makai ofzo?) maar ook de muziek van droomvlucht staat er op en kinderliedjes. Gewoon lekker gevarieerd.
Wij hebben deze Karaoke set met CD-speler roze | Goedkope | Winkel | Karaoke set met CD-speler roze kopen? Schrok wel van de prijs op deze site. Wij hebben hem bij de Bart Smit voor 40 euro dacht ik. Super leuk en een groot succes met de microfoons.
Wij hebben deze: Boombox roze/zilver 579201 Heeft dochter van sinterklaas/oma gekregen. Ze is er erg blij mee. Hij staat nu nog beneden, waar ze m zelf kan bedienen. Ze speelt nog niet veel op haar kamer.