Mijn dochter heeft sindskort een vriendinnetje en is uitgenodigt op verjaardag, ze word 4. Voor hoeveel geven jullie ? Mijn man vind 10 euro prima, ikzelf dacht miss 15 maar wil ook niet overkomen met mega cadeau's waarbij ik miss oma voor d'r hoofd stoot
Tientje lijkt me genoeg. Voor schoolvriendjes hou ik ongeveer 8 euro aan, beste vriendje mag wel eens iets meer zijn, maar meestal zoiets.
Binnen de vriendengroep houden wij 15 euro aan. Voor kinderfeestjes van klasgenootjes 5-7 euro. Beste vriendinnetje krijgt wat meer.
Iets kopen wat ze leuk vindt...of het nu 3 of 15 euro is (al zou ik persoonlijk 7,50 echt de Max vinden maar is net wat je te besteden hebt). Mijn dochter is 3 geworden en heeft van een vriendin van me 1 dingetje bellenblaas en een doosje stoepkrijt gehad, nog geen 1,50 bij elkaar maar kind is dolgelukkig en dat lijkt me het belangrijkst...
Kinderen van vrienden 10 euro en kinderfeestje rond de 5 euro. Misschien als ze ouder worden iets meer. Onze oudste kreeg ook cadeautjes tussen 5 en 7 euro.
Ik doe meestal rond een tientje, met uitschieters. Maar ligt wel aan de situatie. Het kindje waar mijn oudste amper mee speelde, en ook niet echt een wens had kreeg iets van 7,50. Een jochie waar hij ook niet heel veel mee speelde maar echt iets wilde kreeg 11 euro. Het beste vriendje wilde graag iets, en ik had al iets gekocht, dat was samen 16 euro, maar echt goed besteed aan gewenste cadeau's.
Die 10 euro is voor vriendjes/vriendinnetjes van school/KDV/BSO/uit de buurt/... Bij kinderfeestjes dus. Bij kinderen van vrienden uit de vriendgroep is het rond de 15 euro.
Klasgenootjes 7,50 - 10 euro Beste vriendinnetje 10 - 15 euro Kinderen van goede vrienden 15 - 20 euro
Tussen de 5 en 10 euro vind ik een prima bedrag. Bij de Action kun je diverse cadeautjes halen voor weinig. Over de 10 euro vind ik zelfs iets te gek het moet wel leuk blijven.!!
15 euro vind ik echt belachelijk! Je mag het vast al jaren niet meer doen, maar dat is/was wel 35 gulden! Zeker voor zo'n klein kind vind ik 10'euro meer dan genoeg. Eigenlijk zelfs aan de hoge kant. Een kadootje moet iets leuks blijven en in mijn ogen is er voor max 8 prima iets leuks te verzinnen.
Ik geef altijd kadootjes van minimaal 20 euro. Mijn eigen zoon Ruudje vind het ook niks om goedkope kado's te krijgen voor zijn verjaardag, dus van mij mag het best iets meer zijn.
rond de 8 euro inderdaad... kinderfeestjes van klasgenootjes rond de 5 euro.. misschien 7,50 als ze wat ouder worden. Kindjes van goede vrienden 10 euro en m'n enige neefje en nichtje misschien 15 - maar dat is ook wel max hoor. Vind het gewoon niet nodig - simpelweg omdat ze meestal al óm komen in het speelgoed.