Sta ook verbaasd over die 20 euro en de opmerking van het kindje dat het niet waardeert goedkope cadeaus te krijgen voor zijn verjaardag. Zo'n gezin hadden (geen contact meer mee) wij ook in de familie. Die kinderen zeiden gewoon "is dat alles"?? Als ze iets kregen wat ze niet zinde. De eerste de beste keer dat mijn zoontje zoiets zegt, mag hij al zijn cadeaus persoonlijk gaan terugbrengen en zijn excuus aanbieden. Hoe asociaal! :O Max 10 euro is mij prima. En duurdere dingen vallen hier net zo hard uit elkaar dan de goedkope spullen, dus liever lekker kort gespeeld dan lang in de kast.
ik heb 9 nichtjes, 1 daarvan is zo enorm verwend, ze is 4 jaar geworden voor haar verjaardag hebben wij een poppenhuis gekocht van met ditjes en datjes, en een speedboot die op nepwater achter het huis kon liggen, 20 euro..... ze maakt het open.... oh is dat alles ? zo groot is dat cadeau niet, zal wel niet veel gekost hebben onze oren klapperden echt even hoor, ze had echt computers tablets steppen en fietsen verwacht. nu koop ik voor de meesten aan familie (kinderen) rond de 15 euro, soms als ik iets zie wat mooi is wil ik wat meer doen, voor vriendjes en vriendinnetjes uit de klas vind ik 7,50 een leuk bedrag, mijn zoon is afgelopen jaar best gewild op feestjes, en als ik iedereen dan iets moet halen voor 20 euro.... nee sorry dat word me echt te gek hoor action ben ik ook niet zo kapot van, hun speelgoed gaat vaak snel kapot. maar qua knutsel dingen kun je daar goed en goedkoop slagen, en mijn zoon is enorm blij met een dino die je zelf moet verven voor 2 euro, de hele middag is hij aan het verven en als het droog kan hij er uren mee spelen, nu heeft hij alle 5 de dino's geverfd en wel en speelt er al 6 maanden mee, ik ben blij dat mijn kinderen het goedkope ook nog waarderen.
Ook wij geven cadeautjes tot 10 euro, maar niet van de action hoe vaak mijn dochter iets kreeg dat binnen 24 uur kapot ging, nee dat vind ik sneu.
Serieus?? Ik had echt mn cadeau gepakt en het direct bij iemand gebracht die weinig te besteden heeft.
Rozemarijke Hier kiezen ouders ook zelf een bedrag uit. Maar er zijn echt geen ouders bij die voor een klasgenootje meer dan 20,- uitgeven! De algemene bedragen liggen toch tussen de 5 en 10,-
Volgens mij bedoel jij rozemarijn... Rozemarijke vind 20 euro ook te belachelijk voor woorden wat ik zo kon lezen in haar reactie
Ook serieus aan zitten denken, Maar daarna toen ze andere cadeautjes kreeg was ze er ook niet blij mee, Vind het dan zo jammer voor zo'n meisje, kind kan er niets aan doen die is net 4, zoiets word je geleerd, Waarom een barbie pop uitzoeken als papa en mama zeggen heb je liever een tablet ? Kun je veel meer spelletjes mee spelen,
Nou, je bent er als ouder zelf bij om te sturen op een beetje dankbaarheid bij wat voor kadootje dan ook.
Wij geven wat we bij het kindje vinden passen. Ik zoek daar echt dagen naar. Vind het hartstikke leuk haha. Dus ja soms is het ook wel eens 20 euro en een andere keer 5. Zo is mijn zoon nu het meest blij met een grote brandweerauto en mijn dochter met een gratis doos van de Appie hahaha.
Ik zou wel willen weten hoe oud Ruud is. En dat bedoel ik dan serieus he. Omdat je zegt dat ze in de klas weten wat de waarde van geld is.... ben benieuwd met welke leeftijd ze dat "weten".