Verjaardag alle kids in 1 keer

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDeluxe5, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Dank allemaal!

op hun verjaardag mogen ze trakteren op school, versier ik het huis gewoon, krijgen ze ons cadeautje en gaan we 's avonds lekker uit eten.
    Hun kinderfeestje voor vriendjes/vriendinnetje uit de klas vieren ze ook gewoon op/rond hun eigen verjaardag!

Ik denk inderdaad dat ze niks tekort komen zo.

Nu nog bedenken wanneer, misschien is de zomervakantie niet zo handig, omdat dan iedereen op vakantie is ;)

En dan wat we allemaal gaan regelen ervoor :D

2. tuc

tuc Niet meer actief

Nee ik zou het nooit samen vieren..op zich niet om het kostenplaatje want dat geld zijn ze toch hoe dan ook kwijt. Maar omdat een verjaardag gewoon een speciale dag is en ik het wel gek vindt dat je ineens je verjaardag maanden eerder of later jarig bent.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dit!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nee zelf zou ik er niet voor kiezen. Hoogstens 2 aan 2 omdat die verjaardag wel wat bij elkaar in de buurt liggen, maar een verjaardagsfeestje in de zomer terwijl je in januari jarig bent vind ik wel vreemd.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou denken gewoon doen!

Je kids geven aan dat ze t leuk zouden vinden dus waarom niet! Hun eigen speciale dag hebben ze dan toch ook wel door kinderfeestje en cadeautje van jullie en uit eten

Is voor jullie makkelijk en voor visite denk ik ook, dan maar in een x met 4 cadeautjes komen, als je t ruim van te voren laat horen dan kunnen mensen er rekening mee houden toch.

Lijkt me juist een super feestje voor de kids omdat je t dan wat 'groter' viert als normaal

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Voor kinderen wel hoor :D

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja hoor ik zou het doen. Ik vier de verjaardagen van mijn zoons ook samen, omdat er maar 5 dagen tussen zit. Ze leven nog steeds en komen ook echt niks tekort.

8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Mee eens. Ik vind het ook leuk dat ze 1 keer per jaar echt in de belangstelling staan, je eigen feestje voor jou alleen.

Qua kosten voor de gasten zou ik me niet druk maken. Als ik naar mezelf kijk heb ik 5 euro per kind qua budget. En ik koop altijd ruim van te voren d kado's. Kwestie van plannen

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    4 cadeaus kopen moeten ze toch... ten minste, als die mensen normaal gesproken op alle verjaardagen komen...
    dus eurotechnisch komt het op hetzelfde neer, alleen dan in 1 x...

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik denk dat we voor het grote feest meer kwijt zullen zijn als dat we het 4 keer thuis doen, dus daar doen we het niet voor.

Misschien dat we het in november doen of september vlak voor alle drukte!

Wij gaan er nog eens over nadenken en alle voors- en tegens naast elkaar zetten!

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    #31 Kwek, 30 okt 2014
    Laatst bewerkt: 30 okt 2014
    Hier zit er 2 dagen tussen de meiden hun verjaardag. Voor familie en vrienden is het 1 feest, maar als ze oud genoeg zijn (ze worden in januari 3 en 5) wil ik wel dat ze elk een eigen feestje krijgen met enkele vriendjes.

12. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Tussen de verjaardag van onze dochters zit 2 weken, wij vieren het voor familie ook samen. Op de dag dat ze echt jarig zijn maken wij er als gezin wel een leuke dag voor ze van. Daarnaast hebben ze ook nog ieder apart een eigen kinderfeestje, het trakteren in de klas en dat vind ik eigenlijk wel prima zo.

13. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    ik vind het een beetje raar om verjaardagen die zo ver uit elkaar liggen samen te vieren, en helemaal om dat maanden later/eerder te doen. Ik snap het wel als ze in dezelfde maand vallen om praktische redenen. Mijn vriend en ik zijn drie dagen na elkaar jarig en vieren het vaak samen. Er zijn trouwens ook mensen die denken, ik krijg één feestje dus ik geef een kleiner cadeau.

14. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Wij vieren de verjaardagen ook samen. Mijn kids zijn 9 en 25 november jarig en de derde zal 20 november gehaald worden. Drukke maand ook vanwege de sint, dus vanuit een praktisch oogpunt allemaal tegelijkertijd

Deel Deze Pagina