Weekend. Mensen moeten anders toevallig vrij hebben. Ik zie het het liefst op zaterdag, maar dit jaar vieren we beide kids de verjaardagen op zondag. Ze zijn allebei op zondag echt jarig. Vaak heb ik dan 's morgens een moment en 's middags een moment (10:00 - 13:00 en 15:00-18:00. Maar ik zie het mezelf dit jaar bijv ook wel wat ruimer pakken tussen 11:00 en 19:00 bijvoorbeeld. Voor velen toch handiger vanwege de afstand.
Meestal vind ik het prettig als een aantal mensen afzeggen. Het is namelijk altijd erg druk. 40/50 man visite. Dus als 10 man afzegt is dat geen ramp. Neem sowieso aan dat mensen na hun werk en of school kunnen komen en eventueel een hapje mee eten. Op zich zijn de meeste kennissen relaxed en zal het Ze niet uitmaken en komen ze gewoon. Als mensen erover zouden zeuren dan is het misschien beter als ze niet komen haha. Sowieso vind ik een verjaardag uitnodiging geen verlichting. Kom als je zin en tijd heb en blijf weg als je niet kan of niet wil. Even goede vrienden!
Wij vieren altijd alleen op de dag zelf als t om een kind gaat (volwassenen kunnen wel schuiven ) maar voor een kind vind ik dat niet nodig.
Zeker weekend. Doordeweeks zou ik niet komen, mijn zoon is altijd doodmoe na een dag bij de gastouder. Ik kan m dan met moeite nog tot na het avondeten wakker houden
Ook ik vind dit kort door de bocht, net als een paar anderen voor mij. Ik werk 4 dagen per week (na mn verlof over 3 weken) en mijn vriend werkt 's nachts, dus slaapt overdag. Na een dag werken van 8-17 en dan Dafne ophalen van kdv, die dan ook moe is, ga ik echt niet meer naar een verjaardag. Vaderdag zou ik geen groot probleem vinden. Dafne wordt volgend jaar 1 op een donderdag, dat vier ik ook niet op de dag zelf. Heeft zij toch geen weet van.
Weekend... moeten er allebei zelf altijd onwijs vroeg uit om te werken. Dus doordeweeks vind ik dan niet fijn. Onze eigen verjaardagen vieren we ook in het weekend, als we die al vieren
Zelf vieren we de verjaardagen altijd in het weekend, maar een belangrijk deel van onze familie en vrienden woont tussen 60 & 100 km van ons vandaan. Maar als dat niet zou zijn, zou ik het nog niet zeker weten. Zelf ga ik liever in het weekend naar een verjaardag, maar een keertje midden in de week zou niet uitmaken.
Weekend! Doordeweeks overdag vind ik wel heel onhandig. Mensen werken toch gewoon? Ik werk 4 dagen, mijn man ook. Doordeweeks 's avonds is ook onhandig: rond 17.30 zijn wij thuis, kleine eten geven en tegen 19.00 is hij alweer moe. Ik ga hem dan niet meer meeslepen naar een verjaardag (die dan maar tot 19.30 duurt) Ik ga wel als er een vriendin toevallig jarig is op mijn vrije dag daar even een kop koffie doen.
Weekend. Maar een kinderverjaardag doordeweeks vind ik niet zo'n ramp, vieren die van dochter ook gewoon op de dag zelf. Maar je moet dan wel geluk hebben dat mensen kunnen komen ivm werk e.d. Gelukkig is dat hier nooit zo'n probleem en vragen meerderen die dag vrij daarvoor. Zoals de ooms en tantes. Of komen ze savonds, blijft dochter gewoon wat langer wakker.
Hier altijd in het weekend, iedereen werkt gewoon en de meeste moeten van ver komen dus het weekend komt veel beter uit, dan ben ik zelf ook vrij.
weekend. En dan liefst op een zondag zodat je geen last van plakkers hebt. Dat nachtelijke gezuip zijn we voorbij. Om 19:30 allemaal de deur uit please
Verjaardag doordeweeks tussen 12 en 19:30 uur? Hoe zit dat dan met de mensen, die werken? Als ik op een doordeweekse dag thuis komt, wil ik eerst even eten en ontspannen. Dan is het al weer 19.00 uur en dan moeten de kinderen naar bed. Als iemand op een doordeweekse dag zijn/haar verjaardag viert, dan ben ik er niet bij.
Wij vieren toevallig vandaag op Moederdag dochters verjaardag. Ze is nog niet jarig, maar als ze jarig is, is ze bij haar vader. Ik vier verjaardagen alleen in het weekend en ik kijk dan ook nog wanneer dochter hier is, want ze moet er natuurlijk wel bij zijn. Bij haar vader worden verjaardagen op de daadwerkelijke dag gevierd, behalve dan die van dochter, die gebeurt altijd in het weekend. Als ik door de week verjaardagen zou vieren, komt er geen kip.
Hier wordt t altijd op de dag zelf gevierd. Weet iedereen van onze naaste familie waar die aan toe is. Niet de ene keer eerder, vervolgens later en een andere keer wel op de dag zelf dus.
Ik heb voor Weekend gestemd, maar dat heeft voornamelijk te maken met de grotere reistijd die wij hebben. Wij wonen op minimaal anderhalf uur reizen van onze familie, dus 's avonds op verjaardagsbezoek is voor ons niet echt een optie... hebben ook nog jonge kids, dus moeten daarnaast oppas regelen. Toen wij (lang geleden) nog in het zelfde dorp woonden als onze familieleden, toen maakte het verder niet uit, dan ging je gewoon heen, aangezien je op maar 5-10 minuten van elkaar af woonde. Zelf vieren wij de verjaardagen dan ook altijd in het weekend. de verjaardag van de kids proberen we op de dag zelf te doen incl feestje. Familie komt dan in het weekend.
De verjaardag van de kinderen vieren wij eigenlijk altijd op de dag zelf. Mijn man en ik zijn bijna op dezelfde dag jarig en dat vieren we dan samen in het weekend. Nu ben ik bijna altijd of op Hemelvaart of op Pinksteren jarig dus dan vieren wij het. Wie kan, is van harte welkom en als je niet kan is het ook prima.
dat is bij ons ook herkenbaar Dit jaar tussen Hemelvaart en Pinksteren in Dit jaar hebben we alle vier de verjaardagen in een keer gevierd, wij zijn met zn vieren binnen zes weken jarig en de jongste was dit jaar op zondag jarig.... dus afgelopen zondag hebben we een heel gezellige dag gehad.
Ook voor ons zoontje (en straks nr 2) vieren we het in het weekend, anders komt er echt niemand en we hebben al zo'n kleine familie.