gez: iemand werkzaam bij overheid, kennis BRP

Discussie in 'De lounge' gestart door Sam01, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik probeer de mogelijkheden van inschrijving in BRP boven tafel te krijgen, maar zoals gebruikelijk zit ik in een kastje - muur verhaal.
    Aangezien onze situatie niet "standaard" is, kom ik via het geweldige Google ook niet verder.

Is hier misschien iemand die kennis heeft van alle regeltjes en praktijk, die ik een PB met mijn precieze situatie kan sturen? Misschien dat ik dan eens iets meer duidelijkheid kan krijgen m.b.t. een eventuele mogelijkheid van registreren

(btw, niet echt een lounge topic, mar het viel eigenlijk nergens echt onder)

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik werk bij de gemeente, je mag me een PB sturen misschien kan ik he helpen.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Je mag mij ook een PB sturen als het nog nodig is.

4. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik denk dat je aan de hulp van Twinkle Star dan veel kunt hebben.

In de BRP staan de persoonsgegevens van alle ingezetenen in Nederland decentraal geregistreerd bij de woongemeente. De persoonsgegevens van niet-ingezetenen staan sinds de invoering van de BRP geregistreerd in de Registratie Niet Ingezetenen (RNI). Het beheer van de RNI is in handen van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG), een onderdeel van het Ministerie voor Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK).

Succes

5. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Thanks!!
    Het is zo lastig je weg te vinden in de organisaties, wanneer je niet binnen de "standaard" valt.
    Vooral dat tot op heden niemand heeft kunnen zeggen of mijn wens kan of niet ;)

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Was BRP niet gecentraliseerd (ingevoerd in 2003?) En GBA decentraal?

Deel Deze Pagina