Nou ja, er is hier een grote chemische brand gaande en mijn man heeft me gelukkig optijd gebeld om te zeggen alles af te sluiten. Nu lees ik dus op t internet dat het luchtalarm hier af is gegaan! Ik heb niets gehoord, raar toch? Buren zaten ook nog buiten.
Haha, heb ik hier altijd! Wij horen het luchtalarm enkel wanneer we toevallig op dat moment in de slaapkamer zijn. Dat merkte ik ook pas afgelopen maandag op toen ik de was in de kast legde.
Mijn tante woont heel dichtbij en heeft ook niks gehoord. Ik woon in Breda, hemelsbreed niet zover weg maar dit was een uur geleden mijn uitzicht. Echt een flinke brand.
Deze sirens zijn ook gewoon weg slecht te horen is me al vaker opgevallen. De oude alarm daar van schrokje je lam. Ziet er heftig uit op teletext..
Hoor net op het nieuws dat het alleen vlakbij de fabriek is afgegaan maar verderop niet. In breda bijvoorbeeld ook niet terwijl ook die er lat van hebben. Dus goed mogelijk dat het in jouw buurt niet is afgegaan.
Ik lees er veel over op facebook,bijna niemand die in Oosterhout woont heeft het alarm gehoord. Slechte zaak eigenlijk hoor.. zeker gezien dat de wind het een kant op blaast..
Ja raar hé? Ik woon wel degelijk in het gebied waar het alarm hoorbaar zou moeten zijn.. Maandag hoorde ik hem wel maar ik was toevallig buiten, anders hoor ik hem in de verte altijd.. Zullen wel klachten over komen morgen.. Ja heftige brand ja, ben benieuwd of het al brand meester is of dat het nog lang gaat duren..