Verjaardag groots vieren.. wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamak, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Deden mijn ouders vroeger maar zoiets haha

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    tsja.. dit is echt de eerste keer dat we dit doen.. eerdere jaren vierden we het thuis en hadden we een mannetje of 35 over de vloer...

Ditmaal hebben we een zaaltje gehuurd... en ook dat doen we maar één keer hoor.. maar als ik dan ook groot uitpak met een zaaltje dan moet het wel gelijk extra bijzonder... dus ja.. maar ook ik heb een budget hoor.. moet kijken of het er allemaal mogelijk van is..

Ik heb het geluk dat ik natuurlijk zelf de hele zoete tafel kan verzorgen.. daarnaast zorgen we ook voor avondeten voor zo'n 75 man..... maar manlief is surinaams en ik heb 4 schoonzussen en een hele lieve schoonmama die kunnen helpen...

Je kan met een relatief beperkt budget zo voor 75 man avondeten op tafel zetten..

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat zeker...mijn nichtje had dat ook gedaan (haar kindje is half surinaams), maar dna met 1 jaar ;)...zij had trouwens zo'n surinaamse zangeres uitgenodigd, wara die kleine altijd op danste...ff paar nrs gezongen...

en verder een ballenbak neer gezet en kleurhoekje idd...hoepels etc etc al dat soort dingen

schmink is ehct leuk en ballonmaker ook! cool heb je ook een thema!?

Deel Deze Pagina