Verjaardag-in-een-tas

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 12 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wil niet vervelend zijn, maar hebben ze gisteren dit soort initiatieven niet afgeraden. De "blokjesverjaardag" waarbij je met verschillende gezinnen op 1 dag in contact komt.

Vind het wel erg leuk dat je voor je dochter er een leuke dag van wilt maken. Heb al verschillende leuke ideeen gelezen.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Het is geen blokjesverjaardag, die heb ik juist afgelast. Wij rijden met een versierde auto rond naar vrienden en familie en daar gaat dochter eruit om een tas met lekkers af te geven.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Vergeet de confetti en ballonnen niet in het tasje ;)
    Verder; superleuk idee! Echt een feestje op wielen!

tuc vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Nou het was een groot succes hier. Kan het iedereen aanraden hoor.
    Bij aankomst bij de verschillende adressen hebben we hard getoeterd en klonk lang zal ze leven van de snollebollekes uit de auto:roflmao:

PicsArt_10-24-07.27.06.jpg

_20201024_193243.JPG

Vogelmeisje, Madeliefje06, JupitR en 14 anderen vinden dit leuk.
  5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gefeliciteerd met je dochter!!!

tuc vindt dit leuk.
  6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.406
    30.722
    113
    Vrouw
    Super leuk!
    Compliment hoe mooi je dit hebt opgelost.:)

tuc vindt dit leuk.
  7. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Super!! Van harte gefeliciteerd met je dochter en fijn dat ze op deze manier zich écht jarig kon voelen!!

tuc vindt dit leuk.
  8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @tuc nog gefeliciteerd met je dochter!

Voor jou komen m'n antwoorden net te laat, maar wie weet hebben anderen hier nog wat aan (sorry als ik iets zeg wat al gezegd is, ik heb niks teruggelezen verder):
    - bij mooi weer buiten een schragentafel neerzetten met cupcakes erop. Een soort cupcake-drivethrough zeg maar.
    - bij de visite die je normaal zou ontvangen bakkerijen in de buurt bellen en een speciaal taartje laten maken (bijv. met foto van je jarige kind erop), je visite een kaart sturen dat ze op die en die datum met die en die code (bijv. de naam van de jarige) een gratis taartje af kunnen halen en met de vraag of ze dan tijdens het taart-eetmoment een foto willen maken en die naar jullie op willen sturen.
    Ipv. een speciaal taartje kun je er natuurlijk ook voor kiezen om de "visite" zelf hun eigen taartje uit te laten kiezen (maar dat is financieel gezien misschien wat lastiger rond te breien met de bakkerijen).

tuc vindt dit leuk.
  9. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Superleuk @tuc !
    Gefeliciteerd met je dochter!

tuc vindt dit leuk.
  10. Armina

Armina Niet meer actief

Ziet er leuk uit Tuc! En nog gefeliciteerdmet je dochter.

tuc vindt dit leuk.
  11. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Wat leuk, ik ga dit onthouden. Bij ons pas weer een kinder verjaardag in maart, maar fijn om alvast een leuk alternatief te hebben.

tuc vindt dit leuk.
  12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Super leuk gedaan zo! Wij gaan hetzelfde doen hebben we zojuist besloten. :)
    Wel een kleinere kring dan we normaal uitnodigen op de verjaardagen. Opa en oma nodigen we alsnog thuis uit. (Of ze moeten dat tegen die tijd niet meer willen)

vraagje van mij; had je iedereen van te voren ingelicht en kreeg je dochter cadeautjes? Die laatste vraag is van mijn zoon :p
    Hij is zo bang dat hij minder/geen cadeautjes krijgt :oops:

13. tuc

tuc Niet meer actief

Wij vieren het normaal ook redelijk klein:
    - 2 paren opa en oma
    - gezin van mijn zus
    - gezin van zus van man
    - gezin van broer van man
    - 1 stel vrienden

Deze mensen waren nu van te voren ingelicht en hadden een tijd gekregen waarop we langs zouden komen. Ze stonden allemaal buiten dochter op te wachten, de een met ballonnen, de ander zingend en weer een ander met een confettikanon. Ze heeft van allemaal cadeautjes gehad. En wij hadden voor deze 6 gezinnen zo'n tas als op de foto.

Ik had vorige week een oproepje op fb gedaan (vooral voor de mensen die haar goed kennen natuurlijk) of iemand die een kaartje over had er eentje wilde sturen. Dat resulteerde in bijna 50 kaartjes:eek::D
    En er kwamen daarvan nog onverwacht wat mensen aan de deur met een kleinigheidje/cadeautje. Zo bekeken heeft ze dus meer gehad dan andere jaren;)

hummeltje5, Wellesnietes en Luna86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina