Dit komt er het meest in de buurt hihi. Verder mooie lengtes en vooral gewichten allemaal. Dat loopt hier behoorlijk achter. Maar ben blij dat ie nu ook in centimeters groeit.
Mijn zoons zijn met 4 jaar precies geweest. Die zaten beidden boven de +3,5 lijn lengte gewicht. Mijn meisje doet nu hetzelfde kwa lengte maar kwa gewicht loopt ze achter. Was gisteren bij de ka bij controle tegen de 1 meter aan en was weer afgevallen naar de ruim 11,5 kilo. Zal best nog lang gezeur krijgen over haar gewicht en dat ze steeds jojood. Maar ach zolang ze verders gezond is en goed blijft ontwikkelen en goed in haar vel zit zal het goed zijn.
Hier hetzelfde. 97cm en dan 13,2 kg bij 4 jaar. In gewicht gelukkig al een stuk aangekomen in vergelijking met 3 jaar.
Je zou het niet zeggen als je de fotos ziet. Mijn zoo tje vind ik al mager met zijn 12.7 kg en 97cm. Drie maanden geleden woog hij volgens mij 12.4 bij 94cm.
110 cm en 18 kilo. Met 3 jaar en 11 maanden. Een maand of 3 daarvoor was hij nog 106 cm en 17,5 kilo. Dus nog even ontzettende groeispurt.
Hier ook een ukkie hoor 95cm was ze geloof ik..... Nu is ze 1.08 en bijna 6. Zo lang zijn sommige hier al met 3j9m Maar zie het hier buiten ook... Ze is nauwelijks groter dan buurmeisje van 2 en 3.
Mijn dochter was ook 96cm bij 3,9 jaar, terwijl haar tweelingzus 10cm langer is. Op de basisschool dachten sommige ouders de eerste week dat ik een gastouder ben die 3 kinderen komt brengen naar groep 1. Ze hadden geen seconde gedacht dat zij een meerling zijn