Ons neefje wordt over twee weken twee. Hij woont met ouders en grote broer in Australië,maar zijn verjaardag viert hij hier, in Monkey Town. (En het is helaas geen kinderfeestje, want ook wij worden verwacht in het krijspaleis) Maar... Wat kunnen wij dat mannetje nu toch geven. De wens was speelgoed wat ze dan in Nederland achterlaten. Nou dat vind ik dus belachelijk, want ze komen maar 1 keer per jaar. Dus speelgoed wat nu leuk is, is dat volgend jaar niet meer. Speelgoed om mee te nemen willen ze niet. Ze hebben een speelkamer in Australië en daar staat werkelijk de hele Intertoyscollectie voor kinderen van 0 tot 6. Een dagje weg cadeau geven of met elkaar is ook geen optie, ze vertrekken vrijwel direct erna weer. Met lege handen aankomen kan echt niet, maar ik heb gewoon geen idee.
Iets om te doen in het vliegtuig? Mijn zoontje vond toen een stickerboek (speciaal voor peuters met makkelijke stickers) erg leuk.
Gelden boeken ook als speelgoed? Anders kun je een leuk prentenboek met Nederlands thema of van een Nederlandse schrijver geven.