Misschien iets om met haar te doen? Muziekles bv? Ik ging met m’n dochter vanaf 1 jaar naar muziek op schoot, muziek maken, liedjes zingen, heel leuk. Wellicht is er zoiets bij jou in de buurt?
Vtech speel en leer trein of de ijscokar of het doeltje? Driewieler? Iets uit de collectie van Grimm? Ballenbad?
De VTech ijscokar is hier al sinds ze kan kruipen een groot succes dus mocht je die nog niet hebben is dat zeker een aanrader. Zoon van 4 vindt hem ook nog steeds leuk dus ze kunnen er lang mee spelen. Ik lees ondertussen even mee want ik merk dat ik het ook lastig vind wat te verzinnen, zeker ook de wat kleinere/minder kostbare cadeautjes om aan visite te vragen.
Met vlagen. Nu staat ze er regelmatig op, te balanceren. Eerder gebruikte ze hem als glijbaan of om gewoon lekker in te liggen. Ik moet wel zeggen dat ik hem ook kocht omdat de rest er ook wat aan heeft. Met 1 jaar hebben ze het toch nog niet door, dus kocht ik liever iets wat voor iedereen leuk was. En dat vind ik echt van de Wobbel.
Een uurtje zwemmen met papa en mama? 1 op 1 tijd. Skippy dier Poppenwagen of loopwagen TOMY Verrassingseieren
Hier is ook de vtech ijscokar echt een hit. Vanaf 1.5 jaar al (zoontje). Dochter van 5 speelt er nog steeds soms mee. Verder: Aquaplay (leuk voor volgend voorjaar, en de andere kids), puky loopfiets, duplo badspeelgoed, duplo treinbaan.
Ze zijn prijzig, maar die Grimm regenboog? Evt 2e hands of misschien zijn er goedkopere varianten van andere merken. Je kunt er zoveel mee!
Van ons krijgt ze een watertafel, daar heeft ze nu nog niks aan maar straks in het voorjaar en de zomer juist wel De oude is kapot dus dit komt goed uit.