Ik vind het wel leuk maar ik hoef verder geen bezoek meer of kado's.. Vorig jaar was ik zelfs alleen met me verjaardag, tjahhh.. heb mezelf lekker in de watten gelegt hoor.
Hier worden onze verjaardag ook niet meer gevierd hoor, onze oudste dochter is op 26maar jarig en manlief 28maart. Dus dat gaat tegelijk nu nog. Maar echt vrienden er voor uitnodigen doen we niet meer. Ik ben zelf op 6 mei jarig en doe er ook niks aan. behalven mijn ouders en schoonouders die komen op de koffie en thats it! Maar deste leuker vindt ik het om de verjaardagen van de kindjes te vieren, slinger ophangen enz ja daar kan ik wel naar uit kijken!
Als kind lag ik al een week van te voren wakker, zo spannend vond ik het. Nu heb ik er helemaal niks meer mee.
boeit me totaal niet, maar helaas kom ik er niet onderuit. 4 weken van te voren begint mijn moeder al van wanneer ik mijn verjaardag denk te vieren ... en het enige wat ik dan denk ... "pffff, is het alweer zover!!!" Nu zijn mijn man en ik binnen een week van elkaar jarig, dus gelukkig kunnen we dan in 1 keer combineren gelukkig.
vind er niet zoveel aan en altijd maar een gedoe. ik ben vandaag dus jarig en dacht houd het mooi vandaag want dan komen ze allemaal s'avonds wanneer de kleine al op bed ligt. geen drukte de hele dag voor hem en geen drukte net voordat hij naar bed moet. maar het loopt alweer anders. mijn beide zussen kunnen echt niet vanwege werk en verloskunde bezoek en rechtbank bezoek. oke kan gebeuren. dus toch maar verzet naar de zaterdag. blijken mijn stiefvader, moeder en oma niet te kunnen in het weekend dus die komen als nog vanavond. mijn schoonouders komen dan weer zondag omdat die niet zo goed samen met mijn familie in 1 ruimte kan zitten. hebben hun geen bezwaar tegen maar vind het zelf ongemakkelijk aangezien mijn familie grof in woordkeuze en alles is en dat compleet niet overeenkomt met schoonfamilie die gelovig zijn en een stuk netter. dus in totaal ben ik 3 dagen bezig om mijn verjaardag te vieren. dat te bedenken dat ik er totaal niks aan vind. mijn vriend houd zelfs zijn verjaardag niet eens.
ik vind het zelf ook niets aan... ik vier mijn verjaardag ook nooit.. van mijn kinderen wel maar dan alleen met de dierbare mensen die we de rest van het jaar ook geregeld zien... anderen mogen lekker wegblijven!
mijn verjaardag vier ik al zon 25 jaar niet meer.. vind er geen barst aan Helaas heb ik nu een schoonfamilie die het wel viert, hun eigen verjaardagen worden 2 maanden van te voren aangekondigd etc. Voor hun vier ik de kinderverjaardagen dan ook nog.. liefst had ik gewoon een kinderfeestje en klaar.. maar voor hun moet ik er altijd nog een aparte dag aan vastplakken.
ik vind dat een kinderverjaardag voor de jarige moet zijn... en niet dat je t hele huis vol hebt met allemaal volwassenen waar je de hele dag voor kan lopen als een bediende..... daar doen wij niet aan.... hier komen veel kinderen die wij goed kennen en een vriendin van mij, mijn broer en zussen en mijn moeder..... en verder nog wat buurkindjes.... en dan draaid de dag om mijn dochter en niet om mensen die we normaal toch bijna niet zien....
Mijn man wil er dit jaar niets aan doen. (hij word 32) Vorig jaar (21) was eigenlijk weer de eerste keer dat ik er iets aan heb gedaan.. Mijn moeder en een vriendin van haar, mijn 3 beste vriendinnen en natuurlijk mijn man waren er 's avonds en overdag zijn mijn opa en tante eventjes geweest. Maar dat vond ik opzich wel leuk hoor, was hartstikke gezellig.. niet typisch een verplichte verjaardag waar je netjes met je benen over elkaar moet zitten in een kringetje. (lol) Gewoon een lekker borrelavondje gehad. Maargoed met m'n 22e verjaardag doe ik er denk ik ook niet veel meer aan. Ik zelf regel niets ofzo, het is meer wat mensen voorstellen om me heen of als ze vragen of ze langs mogen komen.
Mij boeit het ook niet. Ben 1e kerstdag jarig... ook zo`n datum.. Er komt nooit een kip ( iedereen zit bij familie om kerst te vieren ) En ik moet zeggen, ik vind het wel best zo. Vanaf mijn 24e vond ik er niks meer aan. Afgelopen kerst zaten we dus met mijn verjaardag lekker op Texel. Geen visite, geen gezeul met kerstdiner-boodschappen.. heerlijk. Heb 2 telefoontjes gehad op mijn verjaardag ( ouders en schoonouders ) en vond dat mooi genoeg. Het zelfde is met kadootjes voor mijn man en mij voor verjaardagen. Als je iets leuks wilt koop je dat, daarvoor wachten wij niet tot we het op onze verjaardag "vragen". Er is een jaar een enveloppe met inhoud over en weer gegaan, maar daar zijn we snel mee gestopt. We gaan nu met onze verjaardagen uit-eten. Dat is ons kadootje.
Sinds mijn zwangerschap vind ik er echt niks meer aan. Ik vind het wel gezellig om de mensen te zien maar heb geen zin meer om er veel voor uit de kast te trekken. We zetten wat te knagen op tafel en zorgen dat er drank is. Dat staat te grijp op tafel zodat wij niet continue aan het rennen zijn. Voor de kleine gaan we het natuurlijk wel vieren, inderdaad voor hém en niet voor de gasten. Ik denk op een zondagmiddag een paar uur, we zorgen dan dat hij lekker in een taart kan meppen, een paar cadeautjes uit kan pakken en even kan genieten van alle aandacht.
Ik heb eigenlijk ook geen zin meer om het te vieren. Ik ben toevallig dinsdag 27 geworden. Ook zo'n nietszeggende leeftijd haha. Ik heb het mijn man uit zijn hoofd gepraat om een nutteloos duur cadeau (sieraad of parfum) te kopen. Ik wil echt alleen een bosje bloemen. Verder kom ik er niet onderuit om mijn ouders, schoonouders, tante/oom en oma uit te nodigen. Ik roep al een week vantevoren tegen mijn man, ieuw waarom weet iedereen toch wanneer je jarig bent? Als niemand het wist hoefde je het ook niet te vieren en kon je het lekker onopgemerkt voorbij laten gaan. Misschien sluit in toch een keer aan bij Jehova's getuige
Mij boeit het ook niet. Dat is zo sinds m'n ouders overleden zijn. En je familie pikt het niet? Wat willen ze doen dan? Ik zou gewoon zorgen dat ik niet thuis was. Daar doen ze weinig aan hoor.
hier worden de verjaardagen min of meer verplicht gevier omdat dat hoort (bij schoonfam) maar ik vind er geen hol aan. vriend heeft het zelfde wij doen liever gewoon een keertje een bbq voor vrienden enzo
Mijn dochtertje is de dag voor mijn verjaardag jarig, dus ik kan beide verjaardagen combineren gelukkig
Hier vier ik mijn verjaardag al jaren niet meer, iedereen krijgt elk jaar hetzelfde mailtje als al die jaren ervoor. Vind het echt niet leuk en ik had graag gewild dat mijn man zijn verjaardag ook nooit meer zou vieren , maar ja kan natuurlijk niet he. De verjaardag van de kinderen vind ik ook een ramp, vooral omdat het altijd zo vreselijk druk is en ik alleen maar aan het rennen en haasten ben. Ik probeer ook altijd minder mensen uit te nodigen, maar ja tot op heden is dat nooit gelukt . Over anderhalve maand hebben we weer een verjaardag en hopelijk dat het deze keer minder druk wordt!! Ik vind het natuurlijk wel mooi om te zien hoe mijn meisjes genieten van al die aandacht, dus ik neem die drukt maar op de koop toe
Voor de kinderen vind ik het leuk maar mijn eigen verjaardag boeit me niet meer. Loopt alleen maar de hele dag op en neer naar de keuken voor de koffie en gebak en verder als iedereen weg is alleen maar opruimen.
mij boeit het ook niet... vier het nooit... Behalve dit jaar dan.... !! jongste is 3 dagen voor mij jarig.... en kinderverjaardagen vieren we altijd de zaterdag erna... laat dat nou net mijn verjaardag zijn..... .....