Nou dames, ik ken een man die een flinke trap in zn ballen verdient. Mocht het zover komen, wat is de beste manier? hahahaha Hij is 2 meter en ik ben maar een kleintje van 1.60cm. Ik denk niet dat ik er dan bij kom zo snel met een trap hahahahah Okee mensen, advies? Hoe verdedig jullie jezelf mocht je in een gevaar situatie komen en hij is groooot en jij bent kleeein? Ik ben benieuwd. (Ja sorry ik kan niet slapen..)
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit over na gedacht.. Maar denk dat ik idd als eerste een trap,knietje,vuist tegen zn kruis aan gooi. Al zeg ik dat nu ik zou namelijk echt niet weten hoe ik zou reageren als ik echt in zo'n situatie terecht kom.
Ook niet te vergeten dat sommige het ''lekker'' vinden he.. Dus er moet ook nog een andere manier zijn om je te verdedigen!
Ik ben een beetje melig op de vroege morgen. Zie het gelijk in beelden voor me en het doet me denken aan vroeger op de hoge school. Een meisje pakte een jongen bij de haren en 'stootte' z'n hoofd zo hoppa tegen haar knie. Oeps. Haha.
Hahahhaa, dat gaat mij een beetje moeilijk met die lange man.. ik ben maar klein hahahaa maar dies wel goed
En dan als naam.. "Nuts" Maar geleerd van klein buurmeisje ooit... Geen knietje. Vastpakken, draaien en trekken. Als ik mijn buurjongen moet geloven doet het net zo'n pijn als een knietje...
Hahah dat heb ik ook geleerd Alleen gaat dat wat moeilijk.. Meneer heeft altijd zon spijkerbroek aan.. hmmm haha Oja, die naam van mij was toeval hahaha andere betekenis
@nuts: je maakt het jezelf wel makkelijk he Overigens... Kun je niet gewoon uit z'n buurt blijven? In ieder geval als je in je eentje bent.
Idd met de muis van je hand een ferme stoot geven tegen het puntje van de neus is erg effectief, Een elleboog in de lies, worden ze ook niet blij van. Een flinke strap tegen de zijkant van de knie(buitenkant) is ook erg effectief. Maar idd enkel bedoeld als het echt op zelfverdediging aankomt omdat een aantal echt serieuze letsels kunnen veroorzaken. Ken er zelf nog wel meer
Joh als jij een beetje lenig bent haal je dat makkelijk! Ik ben nog geen 160 en mijn man is 2 meter.. ik haal dat wel hoor en ik ben niet de lenigste
Hahaha leuke vraag Nuts Maar eh, gewoon mikken op t kruis denk ik. Als je het maar raakt, met knie of voet?
Ik gaf meestal een ferm knietje in het kruis, stond de persoon verder weg dan met de punt van mijn schoen en dan zo mikken dat ie net achter de 'nuts' belandt....... Lukt dat niet dan is een goede schop tegen de knie ook wel goed of een maagstomp. En wat ook goed helpt is een goede 'niptwist', zo heb ik ook eens ene van me af gekrrgen. Die had een mooie blauwe nip daarna hahahaha.
Keihard stampen met je hak op zijn middenvoetsbeentjes. Als je het goed doet zit ie 6 weken in het gips en heb je ff rust.
Tip van mijn oude tennisleraar: Als iemand je dreigt te verkrachten stop dan je vinger in je keel en kots jezelf onder. Ik heb het altijd onthouden!
Ik ben, ondanks mijn overgewicht, ontzettend lenig. Ik kan over mijn hoofd heen schoppen. Recht omhoog met volle vaart. Dat verbaasd iedereen. Ik wens menig man sterkte met zijn gevalletje; met de snelheid van mijn trap zit het recht in zijn keel!