Dit zou ik idd doen. Wij hebben zelfs het kinderfeestje van de kinderen wel eens uitgesteld. Ik was dan of hoogzwanger of net bevallen. Niet de meest ideale tijd voor een kinderfeestje, dus legden wij aan ons kind uit dat we het gewoon een poos later gingen doen. Helemaal prima was dat.
Hier wel eens het kinderfeestje op de verjaardag zelf gehouden, dus 's ochtends cadeautjes thuis, trakteren op school en daarna het feestje (op locatie), toen hebben we het met de familie later gevierd, maar zo had voelde de jarige zich op de verjaardag dag wel echt jarig en stond in het middelpunt van de belangstelling! In geval van TS zou ik dat dan eerder doen, op de dag zelf het kinderfeestje houden bij MT en na de verbouwing thuis de verjaardag met de familie vieren.
Nee niet mijn keuze Als kinderfeestje wel maar zeker niet als verjaardagsfeestje met opa en oma etc Ik zou het een andere keer vieren of vragen of het bij bv je ouders mag?
Heel eerlijk , Ik zou netjes zeggen dat ik niet kom. Op een feestje waarvoor ik word uitgenodigd ga ik niet m’n eigen drankjes betalen en gezelligheid voor volwassenen in een krijspaleis is ver te zoeken
Uitnodigingen verstuurd en wat denk je? Iedereen enthousiast! Uiteraard betalen wij alles, en niemand vind het erg om in het ‘krijspaleis’ te zitten
Ja, zoiets zou ik ook doen. Gewoon een restaurant met speelgedeelte, dat is rustiger, je kunt beter een gesprek voeren zonder zoveel lawaai en het is ook wat sfeervoller. En als ik mensen uitnodig, betaal ik voor hun hapjes en drankjes. Edit, ik miste de laatste reacties.