bed omlaag? 7,5 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Even een vraagje, mss erg stom hoor maar ik weet t ff niet :)

Dochterlief heeft zich voor de 2e keer tot zit gebracht (zelfstandig). Een paar dagen geleden spontaan toen ik aan de telefoon was. En nu net, op bed (is mss iets makkelijker, er liggen "heuvels" van beddegoed :D)

Zal ik het bed al naar beneden doen? Het zitten doet ze nog niet elke dag, soms in een opwelling en dan gaat ze ook trots kijken :D maar ze doet het nog niet bewust en dus ook nog maar 2x.

Ik twijfel of het bed al lager gezet moet worden. t Kan zomaar zijn dat ze in bed plotseling gaat zitten. Ze woelt ook al aardig.

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zou het gewoon al doen, het moet toch binnenkort omlaag, en beter nu dan dat ze er straks uitvalt!

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Uiteraard! Als ze al gaat zitten steekt ze al met het hoofd boven het bed uit. Nog maar een kleine weg naar ineens optrekken en er uit vallen. Je moet ze altijd een stap voor zijn.....

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier meteen omlaag gedaan toen ze omhoog kwam met 6mnd (ze ging op handen en knieen zitten en kroop richting rand). Zou er zeker niet te lang meer mee wachten; beter te vroeg omlaag dan te laat!

5. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Hier met 8/9 maanden omlaag gedaan.. Moet er niet aan denken dat ze zo over t randje zou kukelen

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ging ze eerst optrekken tot knie met 7,5 mnd bed en box direct omlaag gedaan.

7. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ja, zou het bedje gelijk naar beneden doen!

8. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag ;) ik zou het ook omlaag doen...

hier ligt ze nog steeds in dr wiegje, over 4 weken zet ik op de andere kamer haar ledikantje zodat ze vast kan wennen. Moet ze dus nog wel 4 weken wachten met zulke fratsen haha :)

9. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben pas het bedje omlaag gedaan. Tara zit nog niet maar toch voor de zekerheid alvast naar beneden.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben van mening dat je ze een stap voor moet blijven. Doordat het hoofdje nog relatief zwaar is, kieperen ze vrij gemakkelijk over het randje als het bed nog te hoog staat.
    Ja, het is jammer voor je rug ;) . Maar oke, het moet er toch van komen.

11. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wij gaan het weekend bed omlaag doen.
    Hijdraait op de buik pakt de spijlen doet knietjes eronder en zn hoofd steekt er al boven uit.

12. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Meteen omlaag doen vandaag. Het zou erg gevaarlijk zijn om haar nu nog hoog te laten slapen.

Een eventuele box ook ;)

13. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet afwachten wanneer het echt niet meer anders kan. Gewoon lekker naar beneden. Met zoiets kun je beter wat weken te vroeg zijn toch?

14. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Wij hebben het bij een maand of 8 gedaan, onze dochter kon toen al goed draaien en dweilde dan het hele bed door. Ons bedje heeft drie standen dus hij staat nu op de middelste stand. Ze is ook al aan het oefenen met op handen en knieƫn staan in bed, dus als dat beter gaat dan gaat ie nog een standje lager gok ik :p

15. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook paar weken geleden omlaag gezet, want mevrouw is al aan het kruipen geslagen. Dus je weet idd maar nooit.

Deel Deze Pagina