Verjaardag op doordeweekse dag..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yummy, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Bedankt voor jullie antwoorden.

Hier is het wel zo dat onze oudste gewoon naar school moet die dag en vriend kan onmogelijk vrij krijgen. Ik neem zelf wel vrij, maar ik vind het niet echt leuk tegenover onze oudste om dan alleen met zijn zusje iets te gaan doen terwijl hij op school zit.
    's Avonds gaan we sowieso uiteten met ons viertjes of met opa en oma erbij.

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e verjaardag was op een zondag, dus dat was makkelijk. Nu is kleintje op een maandag jarig. Ik ga daar geen vrij voor vragen, wat ook lastig is in het onderwijs.. We vieren het zondag.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij kunnen geen vrij nemen dus wij vieren al onze feestjes in het weekend. Ik zie het punt niet zo, maar dat is waarschijnlijk omdat we niet beter weten.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Wij vierden het in het weekend, op de dag zelf moesten we gewoon werken. Mochten ze dus op de dag zelf op het KDV trakteren en 's avonds aten/eten we wat ze het lekkerst vinden.

Lijkt me prima, want ze hebben het zelf toch nog niet door. ;) Als je het zelf wel vreemd vindt, dan moet je lekker vrij nemen, als dat kan, dan is dat toch heerlijk? :) (Bij mij werk is het heel lastig, wat dus een tweede reden was om het niet te doen.)

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zou wel vrij nemen. Wat k met haar ga doen? Geen idee! Dochter kruipt nog niet.. Dus ballorig is geen optie. Denk dierentuin!

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Onze dochter wordt op een woensdag 1 jaar en dat vieren we ook gewoon op die dag.
    Ik ben zelf altijd vrij op woensdag en mijn man neemt vrij.Ik vind een 1ste verjaardag veels te bijzonder om te verschuiven.

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik was al maanden van te voren aan het regelen haha!
    Mijn dochter word 11 juli 1. Vriendlief en ik zijn dan vrij. Die dag komt familie. En zaterdag de hele dag vrienden.

Deel Deze Pagina