Verjaardag op locatie, twijfel wel of niet gaan.

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 31 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij hebben het meegemaakt met de bruiloft van mijn schoonzus. Zij en haar man zijn echte Eftelingfans en hebben een abonnement, en toen nog geen kinderen. Maar wij, man, zoon en ik zouden ook zelf moeten betalen. Het was geen groot trouwfeest, maar idd met de hele familie door het park lopen, van ong 14 tot 17u ofzo. Wij hebben het niet gedaan. Mn omdat we dit pas een week van tevoren te horen kregen. In eerste instantie zouden ze op maandagochtend trouwen en zeiden ze nadrukkelijk dat we geen vrij hoefden te nemen, dat we gerust een andere keer konden langskomen. Dus hadden we geen vrij gevraagd. Een week voor de trouwerij kwamen ze met dit voorstel. Nee sorry, met alle respect, zo kort vooraf konden wij al geen vrij meer krijgen en dan zulke grote kosten terwijl het de bedoeling was dat we maar een paar uurtjes in het park bleven....
    Op zich konden we het wel betalen, dat was niet zozeer het probleem, maar voor een paar uurtjes vonden wij het wel echt teveel geld. Plus dat het een week vooraf bekend gemaakt werd.
    Schoonzus heeft wel even lelijk gekeken toen ze hoorde dat we niet zouden komen, maar ik denk dat ze het achteraf ook wel kon plaatsen, want de boze bui was al snel weer over gelukkig.

Hillebil vindt dit leuk.
  2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Mooie vergelijking over dat zaaltje huren. Maar je hebt gelijk inderdaad l!

Hillebil en Syane vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jullie hadden eventueel toch eerder het park in kunnen gaan en dan om 14:00 verzamelen? Al snap ik dat het lastig is, zo kort van tevoren.

Deel Deze Pagina