Voor het behoud Van mijn spieren wil ik mijn eiwitten aanvullen. Nu eet ik elke maaltijd wel iets van eiwitten maar ik kom niet aan mijn eiwitten. Nu ben ik me aan het verdiepen in de eiwitpoeders. Maar ik kom er niet uit. Ik zag bij de tuinen verschillende van 20 tot 100 euro per pot. Maar wat zijn nu de goede. Ik wil trouwens gewoon naturel poeder geen smaakjes.
Mijn vriend zweer bij de Isolaat Perfection van de Body&Fitshop. En ik neem hem zelf ook regelmatig, en vind hem prima te drinken! Veel minder dik dan bijvoorbeeld Whey poeders, en er zit minder lactose in (voor de meesten misschien niet zo boeiend, maar vriend kan slecht tegen lactose).
Wij bestelden toen we fanatiek sportten ook altijd bij body en fit, volgens mij hadden we gewoon het eigen merk. Ze hebben veel keuze in smaken.
Ik gebruik overdag Smart protein (snelle eiwitten) en caseine perfection (langzame eiwitten) voor het slapen gaan. Beiden van Body en Fit. Ook een stuk goedkoper dan de Tuinen.
Ik gebruik het bruine rijst eiwitpoeder van superfood.nl. Belangrijkste redenen voor mij: t is geheel plantaardig en er zitten geen vulmiddelen, kunstmatige smaakstoffen of andere troep in.