Kado idee met de klas ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 7 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Hallo allemaal!

Mijn dochter zit in groep 1 ,
    En we moeten binnenkort wat / een kado knutselen voor de juf met alle kindjes uit haar klas ...

Moet niet te moeilijk zijn want het moet binnen 15 / 20 min ongeveer gedaan zijn ( iets waar iedereen vingerafdruk opzet bijv , ik noem maar wat )

Hebben jullie een leuk idee ?
    Iets waar de juf ook echt wat aan heeft ? Zijn er juffen onder ons hier ?
    Misschien heeft iemand een goede tip? Alles is welkom!

Alvast bedankt

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Eierdoosje laten verven. Elke cupje van een ei is een bloem. Steeltjes aan maken van rietjes of van dat ijzerdraad met stof. En dan in een vaas.

Placemats maken. Dus handjes met verf, foto’s erop, etc. En dan lamineren.

Bloempotten beschilderen en plantje erin

3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Iedereen een theezakje mee laten nemen en dan het labeltje opnieuw maken en versieren?

4. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben alle kleuters een gele vingerafdruk op een canvas laten zetten, zwarte streepjes erop zodat het bijtjes worden. En dan de tekst: het is fijn om BIJ jullie te zijn. De tekst heeft 1 van de ouders in van die mooie letters gedaan.

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.262
    25.719
    113
    Ik kreeg ooit een schort met handafdrukken van alle kinderen op. Ze wisten dat ik erg van koken hou. Ik vond dit een super leuk cadeau. Heb alleen nooit gebruikt in de keuken, dat vond ik dan weer zonde.

Misschien een mok met vingerafdrukken en dan van dat glazuur erover. Kan ze in de klas er haar koffie of thee uit drinken.

Of fotolijstje met vingerafdrukken en in het lijstje een leuke klassenfoto.

Deel Deze Pagina