Hoi! Mijn man is 23 september jarig en de kleine meid 3 dagen later, ze wordt 1 jaar Zouden jullie de verjaardagen op 1 dag vieren of apart? Het maakt mijn man niets uit.
Ik zou het op 1 dag vieren, maar dan wel op de verjaardag van je dochtertje en het haar feestje maken. Het is tenslotte de eerste verjaardag. Als het je man verder ook niet uitmaakt....
Ligt eraan. Ik denk dat ik het de eerste keer alleen om de kleine zou laten draaien. En als je het samen viert op de dag van je kindje.
Mijn zoontje is 1 dag na mij jarig. Wij vieren het samen. Echter staat zoon in het middelpunt, draait de verjaardag om hem. De 1e 2 jaar wist hij niet eens dat mama ook jarig was. Dit jaar wist hij dat wel, maar tijdens het feestje merkte hij er niks van, omdat het dan volledig om hem draait.
Mijn dochter, man en ik zijn allen in 1 maand jarig. Nu ze 3 wordt vieren we voor het eerst onze verjaardag niet samen omdat ze echt doorheeft dat ze jarig is. Daarvoor hebben we het samen gevierd.
Grappig! Ik ben ook op 23 september jarig En mijn dochter 3 weken later. Dat scheelt wel wat meer natuurlijk. Ik doe het zo: Op mijn verjaardag hou ik het simpel, mensen mogen langs komen voor een kopje koffie met een stuk taart, of 's avonds voor een hapje en een borrel. De verjaardag van mijn dochter vieren we de hele dag (haar eerste verjaardag niet trouwens, dat zou ze nooit trekken)
Mijn verjaardag en die van m'n dochter scheelt een week. We vieren haar verjaardag. Mijn verjaardag vind ik niet zo boeiend eigenlijk. Als mensen eraan denken om ook voor mij wat mee te nemen is dat lief maar hoeft niet.
Ik ben van 11 mei, mijn dochter precies 1 week later. Wij hebben het samen gvierd, kaartjes de deur uit met Elise is jarig en ergens stond erbij dat het gelijk voor mijn verjaardag was, dat zal de komende jaren vast zo blijven
Was van mijn zoontje uitgerekend op mijn verjaardag alleen besloot hij 9 dagen eerder te komen Als het zover is vier ik alleen zijn verjaardag. Zijn dag. Ik vier sowieso mijn verjaardag al een paar jaar niet meer.
Hier heb ik geen andere keuze dan samen te vieren ze is namelijk op mijn verjaardag geboren Maakt me ook eigenlijk helemaal niets uit dat die dag dan helemaal om mijn meisje zal draaien vind het eigenlijk wel makkelijk
Mijn man is 13 febr jarig en mijn dochter 22 febr, ze word inmiddels alweer 4, maar vieren het al 3 jaar samen. Wel staat mijn dochter hierbij altijd in de belangstelling, dit komt ook wel omdat mijn man niet geeft om zijn verjaardag en het dus ook niet erg vind. Je schrijft al dat het je man niets uitmaakt, dus waarom niet. Ik vind ook altijd dat het scheelt voor de gasten dat ze niet binnen een week dubbel hoeven komen.
Mijn dochter is een week later jarig dan ik dus vieren we het voorlopig samen, totdat ze op een leeftijd is dat ze zich er wat bewuster van wordt. Dan vieren we gewoon alleen haar verjaardag en geven de gasten mij gewoon stiekem onderhands een cadeautje.
bij ons ook allemaal zo'n beetje tegelijk jarig...onze jongste zoon 5juli, de oudste 25 en mijn man 26juli. wij hebben op de jongens hun verjaardag wel slingers, ballonnen enz. opgehangen en cadeautje gegeven. en we hebben tussen hun verjaardagen in een zaterdag een gezamenlijke verjaardag gevierd, ook met slingers ballonnen, taart en kado's. en toen met allemaal familie erbij. dus de jongens hadden eigenlijk 2keer een feestje! voor nu prima, ze zijn 1 en 4 geworden, en als ze straks ouder zijn en ze willen het apart, vind ik het ook prima, we zien wel hoe het gaat!
Ok, nog iets.......23 september (verjaardag man) is op zondag, 26 september (verjaardag Jasmijn) op woensdag.....welke dag zou je dan kiezen? Wij hebben het hierover gehad en het meest logisch is zondag, maar dat vind ik zo jammer voor haar. Dan is ze nog niet jarig geweest en lijkt de nadruk op mijn man's verjaardag te liggen...... Ik weet het, het stelt allemaal niets voor, maar het knaagt aan me......
Wij zijn ook bijna samen jarig (scheelt 2 dagen) en we vieren het ook samen. Doe het dan op de verjaardag van onze dochter komende week.
Dds: kun je niet gewoon de verjaardag van je dochter vieren en een ander weekend s avonds een borrel voor je man doen?
Mijn dochter is ook op mijn verjaardag geboren en we vieren het dus ook samen! Overdag was het meer haar feest en 's avonds kwam er ook nog bezoek voor mij...
Zo willen wij het ook gaan doen.. hier is mijn zoontje ook 1 dag na mij jarig....met mijn verjaardag willen we gewoon met ons 3tjes iets doen en met Thijs zijn verjaardag vieren we zijn verjaardag en willen mensen mij feliciteren dan kan dat dan ook gewoon... maar het gaat om Thijs draaien. Ik heb mijn verjaardag overigens nooit zo belangrijk gevonden.
Wij deden hier altijd in het weekend de verjaardag vieren, das vaak voor de gasten ook het makkelijkst, en dan op de dag zelf (als dit doordeweeks viel) een speciale dag met dochter, vaak naar een binnenspeeltuin of zwembad, speciaal voor haar. Nu is ze inmiddels 4 en gaat nu gewoon op haar verjaardag naar school, maar dan gaan we speciaal met haar uit eten s' avonds en zij mag kiezen waar naar toe. Maargoed als ze 1 is heeft ze dit natuurlijk allemaal nog niet door!