verjaardag samen of apart vieren....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dds, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik zou het wel apart vieren of idd het een kinderfeest laten zijn. Nou word mijn zoontje 26 juni 3 en mijn andere zoontje 10 juli 1. Ik zit dan te twijfelen omdat het alletwee kinderen zijn of ik de verjaardag samen zal vieren of apart.

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik vind het voor 2 kinderen ook nog anders, die zou ik wel een eigen dag geven denk ik...iig vanaf een jaar of 4...

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou het apart vieren

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij gaan ze samen vieren, het scheelt precies een week en daar tussen zit kerst, verschrikkelijk.
    We doen als gezin natuurlijk wel 2 verjaardagen, maar echt de visite komt maar 1 keer.

5. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Onze zoon, dochter en ikzelf zijn in dezelfde week jarig. Mijn eigen verjaardag vier ik niet, die van zoon en dochter nu nog samen. Als ze wat ouder zijn en het zelf niet leuk vinden om het samen te vieren, gaan we het apart vieren. Net zoals Foxter ook zegt, als gezien vieren we de verjaardagen wel apart.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Dat is heel persoonlijk. Ik denk dat ik het apart zou vieren

7. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    Hier ook dat "probleem" en dan vooral dit jaar. Ik ben zelf 6 november jarig en wordt 36 dus niets speciaals maar 4 november wordt onze dochter 1 en mijn partner 40 dus dubbel feest. Het is op een zondag en we hebben nu zo besloten om het toch samen "groots" te vieren. Aangezien er aardig wat mensen komen (40-50 man denk) gaan we van de scouting het gebouw huren en vieren we daar van 14.00 tot 20.00 uur het feest, maar dan vooral ook voor onze dochter ( al zal die ergens tussendoor nog wel haar powernap van een uurtje doen :) )
    Dan kunnen daarna eventueel de ouders en beste vrienden nog mee naar huis, maar kan onze kleine meid lekker naar haar bedje toe.
    Verheug me er nu al op al ben ik ook heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm, hier hetzelfde probleem...zoontje is van 21 december en man van 24 december....zijn verjaardag is altijd al een probleem geweest...de helft komt/kan niet ivm kerstavond.

Denk dat we het als hij het goed vind ook samen vieren..maar dan voornamelijk voor zoontje.

Groetjes,
    Miranda

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hier zit er 1,5 week tussen ik ben 21 november en Lisa 1 december. Mijn verjaardag is niet heel boeiend dus vieren we alleen haar verjaardag.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ons zoontje is van 7 maart en manlief van 14 maart. We vieren het wel gewoon samen, en dan in het weekend dat het dichtst bij de verjaardag van ons zoontje zit. Hij staat wel echt in het middelpunt en iedereen neemt ook nog wel wat mee voor manlief ;)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoon hier 8juli jarig en hubby 16juli. 1e verjaardag van zoonlief hebben we apart geviert, vond dat wel speciaal de aller 1e keer. en jaar erop en vorige maand hebben we het samen gedaan.

4juni dochter jarig
    8juli zoon jarig
    16juli hubby jarig

volgend jaar 1e verjaardag van dochter apart vieren en de mannen doen we samen. daarna vieren we hun 3 verjaardagen gewoon lekker in 1x. anders hebben we elk weekend visite 2maanden lang, zit ik niet op te wachten

Deel Deze Pagina