Hoi allemaal, Ik wil graag voor mijn dochters 3e verjaardag een tablet, ik had al heel lang in mn hoofd een storio te halen, alleen zag ik in de winkel dat t schermpje behoorlijk klein is en nu twijfel ik.... ik hoor graag tips of ik moet gaan voor een gewone tablet of kindertablet En natuurlijk ervaringen hiermee en of ik misschien iets goeds over het hoofd heb gezien in ieder geval alvast super bedankt voor alle tips en ervaringen!
Wij hebben een storio gekocht voor mijn dochter haar 5e verjaardag en zowel zij als haar broertje van bijna 3 spelen er dagelijks op. Scherm grootte vind ik wel meevallen. Een telefoonscherm is over het algemeen kleiner.
Wij hebben een gewone tablet (met een hoes met stootrand). Voordelen zijn bv. een groter scherm, groter geheugen, sneller en waarschijnlijk ook meer apps beschikbaar. Daarnaast is het natuurlijk ook fijn dat je er als ouder ook gebruik van kan maken, bv. op vakantie een keer wat opzoeken op internet of je mail lezen ed.
Hoi, bedankt voor de reacties! Ik neig steeds meer naar een gewone tablet, na het lezen van Veel revieuws, Hebben jullie misschien ook tips voor leuke apps die ook educatief zijn? Of evt een site waarop dit soort apps besproken worden? Sorry hoor, helemaal nieuw in kinder-app-land