Even een vraagje uit nieuwschierigheid. Ik heb dus afgelope zondag avond een smiley gehad op de CB digital ovutest. Had ongeveer 3 uur van te voren niet meer geplast of gedronken. Deed de test zomaar uit nieuwschierigheid, dus weet niet hoe die de dagen er vor zou zijn geweest. Ik heb die avond nog geklust en die vrijdag ook. Dus de kans moet goed zijn. Nu mijn vraag, stel, de test is positief, maar ik heb geen eisprong gehad. Kan je dit ergens aan merken?? En word je dan wel ma ongeveer 2 weken ongesteld??
als de test positief is heb je 100% zeker een eisprong, of je moet hormonen slikken oid waardoor hij vals positief is, maar in je andere topics schreef je dat dat niet aan de orde was je hebt dus je ei gehad, en 14 dagen daarna word je of ongesteld of je bent zwanger
Werkt die smiley niet op je lh piek zoals alle andere ovu testen? Dan heb je na het zien van een positieve test binnen 48 uur je ei toch?
idd. als je de smiley ziet springt je ei binnen 48 uur je had zondag een positieve ovulatietest maar die vrijdag en zondag geklust maar je ei springt pas op maandag/dinsdag
Ik heb wel eens gelezen dat de piek soms niet doorzet. Dan springt je ei niet. Dan krijg je later alsnog een piek en een eisprong. Zolang je ei niet springt heb je doorgaans geen menstruatie. Als ik een smiley heb gehad merk ik aan de volgende dingen dat mijn ei komt/geweest is. Mijn temp gaat de dag na het ei omhoog en de dag daarna verder omhoog. De dag van de eerste smiley zelf, heb ik vaak een piek in mijn temp of die is net geweest gevolgd door een grote dip. Mijn bmm staat duidelijk open als de smiley er is en is enkele dagen erna weer potdicht. Mijn slijm is rond de smiley en vlak erna ruim aanwezig. Terwijl ik vanaf 4/5 dagen na de eerste smiley alleen wat witte korrelige prut aantref inwendig zeg maar. Succes!
dan zal je je ei vast gehad hebben klachten, én een positieve ovulatietest = eisprong nu nog een aantal dagen wachten, en testen maar
Nope kloptniet!!! Je kan er nooit 100% vanuit gaan dat je ei is gesprongen na een posi test. Dat kan je wel als je tempt! Het wil nog wel eens gebeuren dat je ei niet springt, de lh piek afneemt en daarna weer toeneemt om pas daarna (dan dus dagen na de ovu test) te springen. Je wordt dus dan ook later ongi. Overigens kan je ook klachten krijgen van het groeien van de folikel. die vaak hetzelfde voelen als de klachten bij een daadwerkelijke eisprong. Dus ook eisprong klachten is geen zekerheid voor een eisprong.
Ik voel wel echt pijn in me onderbuik en toen ik zondag sex had leek het ook of me baarmoeder al laag lag. Net of m'n vriend er tegen aan stootte zeg maar. Het kan dus alle kanten nog op zo te lezen??? Hoe vroeg kan ik gaan testen
Hier geen enkele smiley gehad, maar aan m'n temp gezien dat m'n ei wel gesprongen was. En dus ook gewoon zwanger in die ronde.
Ik moet wel zeggen dat die 2 streepjes op dat teststaafje van de week donker waren en word nu alleen maar lichter
Lang duurt dat wachten altijd he. Mn vriend is volgende week zaterdag jarig, dan mag ik ook testen, ongeveer, zou een leuk verjaardagscadootje zijn..