Iemand een idee wat dit kan zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ondanks dat mijn man zelf arts is, stel ik de vraag toch ook even hier.

Ik ben nog geen 2,5 week geleden gewoon ongesteld geweest. Nu sinds een week geleden bloed ik weer en net zoveel als een normale menstruatie en die zijn bij mij best heftig. De kleur van het bloed is niet zoals normaal. Nu sinds enige dagen heb ik ook pijn onderin de buik wat met de dag gevoeliger word. En ben sinds vandaag ook nog eens enorm licht in het hoofd.

Iemand dit ook eens gehad? Wil sowieso naar de HA als het aan blijft houden, maar ik kan niet eerder dan vrijdag ivm werk.

2. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik zou zeggen de eisprong maar kan mij niet voorstellen dat je dan ook zoveel bloed, zelf heb ik vaak een beetje bloed en ook menstruatieachtige klachten, zou anders zeker even aan de bel trekken als je dit nog nooit eerder hebt gehad, ook niet aan de pil, met een nieuwe pil begonnen?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm, geen bijzondere veranderingen in anticonceptie gebruik? Ook niet heftige sex gehad? :p
    Je zou eens kunnen vragen om een uitstrijkje? Maar denk dat de HA je dat ook wel voor gaat stellen.
    Kan nooit geen kwaad iig.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Helemaal geen veranderingen oid.daarom vind ik het ook zo vreemd. Mijn cyclus is jaren precies het zelfde.
    Dacht eerst dat het een doorbraakbloeding was, maar kan me niet voorstellen dat het zo lang duurt en dan zoveel mijn normale menstruatie is nog niet eens zo lang.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ben je wel actief bezig met zwanger worden ( dacht zoiets gelezen te hebben ).
    Zou het daar niet iets mee te maken kunnen hebben?
    Een miskraam? Al vind ik dat erg heftig en gek om te zeggen, haha. Maar wellicht iets in die richting.
    Je zou eens een test kunnen proberen?

6. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Dan doe je er zeker goed aan vrijdag even een afspraak bij de dokter te maken, het zekere voor het onzekere.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Aszz we zijn inderdaad bezig met zwanger worden, maar nog niet heel actief en gericht. Dus acht de kans heel klein. Maar is wel zeker even een tip om te doen.

Deel Deze Pagina