Wij hebben niet zo'n grote familie. Doorgaans 16 volwassenen en 12 kinderen.Het aantal kinderen word wel iets minder omdat het ondertussen tieners zijn en die willen niet meer mee haha.Ik vind het wel prima moet ik zeggen. Ik houd sowieso niet van drukke verjaardagen.Al dat luidruchtige praten en al die gillende en zeurende kinderen,Niet aan mij besteed kan ik je zeggen.Dan nog maar te zwijgen over alle zooi achteraf haha
Jeetje wat hebben sommige mensen veel! Wij vieren het altijd alleen met een etentje met onze eigen gezinnen, dus ouders en broers/zussen. Dat is uhmmm 9 volwassenen en 1 kind. En dan wij met ons drietjes.
Zelf nog geen kinderen, maar onze eigen verjaardagen vierden wij alleen met de meter en peter en die hun partners. Dat was dan maximaal 4 à 6 personen + wijzelf met 4 man. Mijn vader had 7 broers en zussen en mijn moeder ook. Met heel de familie samen ... dat was 100+ personen en dat deden we alleen voor de communies of voor een huwelijk. Vanaf we een jaar of 6 waren werden onze meters en peters overigens ook niet meer uitgenodigd. En dan was 't gewoon met het eigen gezin een feestje / etentje. Bij mijn schoonouders zijn we in totaal met 10 personen (waaronder 2 kinderen) als daar een feestje is. Maar ik nodig nooit iedereen uit, vriend ook niet, alleen zijn broer en zijn vader vieren het soms "met iedereen".
Straks komen er 11 volwassenen en 2 kinderen, dus met onszelf meegerekend in totaal 17 man. Konden ook nog de buren uitnodigen, maar nu is het net te doen om iedereen te zetten... Als ik nu nog maar eens m'n taarten afgewerkt kreeg
Bij de tweede verjaardag van dochter: 17 volwassenen en 1 kind. Ons zelf niet meegeteld. Zou eigenlijk rond de 25 personen zitten maar deel kwam niet opdagen.
Bij mijn gaat het heel snel en toch al snel 40 man . Heb 5 zusjes met partner das 10 + kinderen is 13. Van man komt dijk broer met gezin is + 4. 17. Ouders en schoonouders +4 is 21. Dan nog neven en nichten en ooms en tantes + 10 is 31. Dan nog vrienden met en zonder kinderen dus al snel 40. Zelfs meer ohhhh schrik ervan haha. Nooit geteld eigenlijk
Bij ons op de kinderverjaardagen: opa en oma van mijn kant opa en oma van mans kant mijn zusje, met man en 2 kinderen mijn schoonzusje met vriend 1 bevriend stel met 3 kinderen en wijzelf met 2 volwassenen en 3 kinderen uiteraard. Dus er zijn dan 10 volwassenen en 5 kinderen buiten ons eigen gezin. En dan zit het hier bomvol, dus vind ik meer dan genoeg, haha.
In totaal met 28 waaronder onszelf meegerekend. Daarbij zijn 8 kinderen. Wij hebben een kleine woonkamer en gaan het dus ook in twee groepen delen.
ik ben getrouwd met een indo dus mijn reactie is niet echt positief voor je man hahaha wij hebben als we alleen de naasten uitnodigen al 35 man en de bijbehorende kids (vaak een stuk of 15/20). Mijn schoonouders vieren verjaardagen daarom altijd in 3 keer. Wij vieren daarom alle 3 de verjaardagen van de kids in 1 keer hahaha.
Hier met ons niet meegerekend, 20 volwassenen en 6 kinderen. En dan praat ik alleen over directe familie, de rest kan ik niet kwijt hier in huis hoor Maar als we een groot feest willen, dan zitten we over de 200 man, dus dan moeten we iets af huren.
Meestal zo'n 8 à 10 volwassenen en een stuk of drie kindjes, onzelf niet meegerekend. Dat vind ik al druk genoeg. Ze zijn in de zomervakantie jarig, dus meestal kan al niet iedereen, omdat ze op vakantie zijn. Verder vieren ze hun kinderfeestje los daarvan.