Hier na een verjaardag van de volwassenen vaak wel ja. Vrienden van ons hebben vaak zelfs een drive in show als ze jarig zijn, maar ieder zo zijn manier toch?
Ik zou alleen 1 worst meer halen en een stokbrood meer.. De rest lijkt mij prima. Bier lijkt mij erg veel... Hier volgende week een verjaardag met 32 man en hier 1 krat. Denk dat 10 mensen een biertje pakken ofzo.. 2 a 3 biertjes p p vind ik voldoende, helemaal omdat je Tot 9 uur koffie drinkt. Ik ben geen café denk ik dan
Hier zou vooral de wijn te weinig zijn... er wordt hier meestal hooguit 1 kratje bier gedronken en verder ook geen mixdrankjes. Wijn wit en rood en frisdrank / sap. Qua eten haal ik altijd nog wat dingen extra die toch wel opkomen. Dus een stokbroodje meer dan ik denk nodig te hebben enzo Fijne verjaardag !
Tot 19u koffie ?? Nou hier niet hoor.. om 17u gaat de wijn meestal open Zeker op feestjes .. er wordt dan nog wel eens een kopje koffie gedronken.. maar bier en wijn gaan echt wel eerder open
Je hebt echt meer als genoeg hoor. Zou d'r niks bij halen. 4 geaneden stokbroden en melba toast is ook voldoende. Hier ook altijd 25 personen en heb altijd over. Dat is meer zonde vind ik dan dat het op is. Hier is het op is op je kan niet altijd overal te veel van hebben. Beter dat het op is dan pakken ze maar wat anders.
Eerlijk gezegd drinken ze dat bij ons wel weg hoor Ik vind het ook veel en helemaal als je het omrekent naar calorieën. En ik zie ze tussendoor echt geen cola drinken. Wel grappig om te zien dat de verschillen zo groot zijn blijkbaar
Bedankt voor jullie reacties! De meningen zijn inderdaad verdeeld... Ik ga er van uit nu genoeg te hebben. We hebben het gehouden op 4 en een half krat bier, dat moet maar genoeg zijn. De mensen gaan hier zeker niet rollend naar huis, daar zit ik niet op te wachten
Meid, Is toch meer dan genoeg en anders jammer zou ik zeggen. Het is toch geen vreet en zuipschuur zou ik zeggen.
Haha grappig iedere keer die terugkerende discussie op het forum over hoeveel drank er wordt gedronken op feestjes Denk dat het per regio heel verschillend is hoe er wordt omgegaan met drankgebruik en dat iedereen zelf wel goed kan inschatten wat er doorheen gaat op een avond
Ik dacht hetzelfde als jij. Ongelooflijk als mensen zoveel drinken, erg goed voor je lichaam. Geef maar een gil als je nog wat lekkers over hebt, kom ik je wel verlossen!
We weten niet wat er op het feest gedronken gaat worden. Het gaat erom dat je genoeg hebt .dus een berekening van 13 flesjes bier p p is niet relavant. Liever te veel dan te weinig.
Hmm geen eten? Als er hier een feestje is dan komt er nog eten bij. rijst kip vis groenten pasteitjes. Vleesrolletjes vaak ook bbq (handig zo'n elektrische).
Nou ik vind komkommer en kaas en zo geen eten das konijnenvoer hahahaa. drinken doe je bij een goed gevulde maag. en wat is er nou gezelliger dan met zijn allen eten. ik sta dan ook al een dag van tevoren al in de keuken. gevulde eitjes eiersalade zelf te maken. kip al vullen en marineren. pasteitjes al klaar te maken. cake alles heerlijk. das pas eten en een feestje.
hmm ik doe ook wel wat anders dan komkommer en kaas maar die laatste opmerking: das pas een feestje vind ik een beetje stom...alsof ts geen fatsoenlijke feestjes geeft
Klinkt heerlijk hoor. Maar daarmee het feestje van een ander zo afdoen omdat jij niet goed genoeg vindt wat er op tafel komt vind ik wel jammer en niet zo'n leuke instelling. Iedereen viert zijn eigen feestje en het is niet zo dat TS niet voor haar gasten zorgt of dat ze iets te kort zullen komen. Ik zelf vind er geen barst aan om een dag van te voren al in de keuken te staan. Daar houdt ik gewoon echt níet van. Maar dat betekent niet dat er geen leuke feestjes gegeven worden hoor