Aaaaah #$^#$^#%#% Onze lieve, lieve, lieve, lieve, lieve hond is het gisteravond gelukt om stiekem op de bovenverdieping te komen. Hier heeft meneer zich in 3 minuten tijd even gigantisch uitgeleefd: Hij heeft op 3 verschillende plekken geurineerd. Een van die plekken is de zijkant van het ledikant van mijn zoontje en dat stinkt dus nu enorm omdat daar vloerbedekking ligt :x Ik heb alles al geprobeerd maar die vieze urine lucht gaat niet weg. Ik heb het al helemaal gesopt, en daarna zelfs nog met wasmiddel afgesopt maar het helpt niet. Iemand tips!?
HG > Woon-, slaapkamer & overige vertrekken Ik heb ff voor je gezocht. Moet je ff doorklikken naar: Stank/nare geurbron verwijderen=> dierenlucht aan allerlei ondergronden. Kun je zo bij de drogist kopen, tenminste bij onze drogist in Marsdijk wel. Verkoopt veel van HG.
Klopt, deze drogist heeft een heel schap met HG-spullen (ben een wijkgenoot ). Heb je ook al schoonmaakazijn geprobeerd? (Alhoewel dat van zichzelf ook al erg ruikt...)
In Marsdijk zei je? weet je zo de straat, dan toef ik er even heen? Schoonmaakazijn heb ik geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen