verjaardag: wat i.p.v taart

Discussie in 'De lounge' gestart door DutchDiamond, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onze zoon wilde geen taart op z'n verjaardag, maar donuts.. En iedereen heeft ervan genoten :D

2. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik ben zelf geen zoetekauw, ben zelfs veel afgevallen toen ik de sociale verplichting ertoe links heb laten liggen en taart en koek heb afgezworen.

Je kunt ook gewoon voor meer hartige hapjes gaan (gehaktballetjes, kaasjes, brood met kruidenboter/aioli, bitterballen/vlammetjes/gefrituurde garnaaltjes etc. etc.).
    In mijn ervaring gaat dat er wèl in als koek :D.

Ik doe het zelf ook vaak zo, en er is meestal amper genoeg ;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moet het zoet zijn? Ik heb ooit mini-croques (boterham kaas/ham gegrilld) gemaakt, tijdens het bezoek even opwarmen in de oven. En mini-pizza, kaasblokjes en worst in blokjes. Mini broodjes belegd met zalmsalade en krabsalade. Alles was op ;)

Voor de kinderen voorzie ik wel nog altijd een taart maar voor mij en mijn man varieert het.

Of een ijstaart? Ook altijd lekker in de zomer.

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Appeltaart & boterkoek -> zelf bakken! 100% lekkerder! Of cupcakes? Kun je daarna evt. ook invriezen als je overhoudt.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Schoonzus heeft altijd een soort van sweet table op de verjaardag, super leuk! en word altijd goed van gegeten.

Wij gaan het ook zo doen, vind het leuker en het is goedkoper.

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Etageres met allemaal kleine hapjes, petit fours, schuimpjes, chocolaatjes, evt iets hartigs zoals mini quiches, minigebakjes etc.
    Dat doet het altijd erg goed op de verjaardag van mijn schoonzus :) Zelf bak ik graag taarten, en over het algemeen worden die nog aardig op gegeten, anders zou ik ook kiezen voor etageres met kleine hapjes.

7. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Je hebt ook van die cakerollen.. heel simpel, klein en lekker!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik was de taart ook zat, al vreten ze dat hier alsof ze weken niks hebben gegeten :p maar ik wilde gewoon eens wat anders.
    Ze hebben bij de Plus supermarkt van die heerlijke grote choco muffins. écht heerlijk. zit een glazuurlaagje choco op en in de kern van je choco muffin zit een zachte chocomouse achtig iets. zó freaking lekker jummmm. was hier een groot succes!

t zijn trouwens best grote muffins :p heerlijk!!! o damn heb er weer zin in hahaha

9. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Hangt een beetje af van welk bezoek je verwacht.
    Familie aan mijn vaders kant bijvoorbeeld kan je prima plezieren met fruitsalade.
    Voor de kant van mijn moeder zou ik eerder voor zoetigheid gaan en zelf een dessertbuffet maken.
    Sangria lijkt me met dit weer ook wel wat, jammer dat ik geen alcohol mag nu :(

10. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ik heb gisteren bij de lidl kleine apeeltaartjes gekocht (grote van cup cake) deze kun je een half uurtje afbakken. ideaal kun je er gewoon steeds wat uit de vriezer halen. Ze hadden ze ook met kers geloof ik.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook altijd mini tompouce, soesjes, mini muffins, mini berlinerbolletjes en bonbons op leuke bordjes.

Alleen met een kinderverjaardag wel een grote taart, vinden de kinderen toch het leukst. Standaard hema taart met afbeelding, wordt hier ook altijd goed van gegeten trouwens.

Deel Deze Pagina