Ik ben zelf geen zoetekauw, ben zelfs veel afgevallen toen ik de sociale verplichting ertoe links heb laten liggen en taart en koek heb afgezworen. Je kunt ook gewoon voor meer hartige hapjes gaan (gehaktballetjes, kaasjes, brood met kruidenboter/aioli, bitterballen/vlammetjes/gefrituurde garnaaltjes etc. etc.). In mijn ervaring gaat dat er wèl in als koek . Ik doe het zelf ook vaak zo, en er is meestal amper genoeg
Moet het zoet zijn? Ik heb ooit mini-croques (boterham kaas/ham gegrilld) gemaakt, tijdens het bezoek even opwarmen in de oven. En mini-pizza, kaasblokjes en worst in blokjes. Mini broodjes belegd met zalmsalade en krabsalade. Alles was op Voor de kinderen voorzie ik wel nog altijd een taart maar voor mij en mijn man varieert het. Of een ijstaart? Ook altijd lekker in de zomer.
Appeltaart & boterkoek -> zelf bakken! 100% lekkerder! Of cupcakes? Kun je daarna evt. ook invriezen als je overhoudt.
Schoonzus heeft altijd een soort van sweet table op de verjaardag, super leuk! en word altijd goed van gegeten. Wij gaan het ook zo doen, vind het leuker en het is goedkoper.
Etageres met allemaal kleine hapjes, petit fours, schuimpjes, chocolaatjes, evt iets hartigs zoals mini quiches, minigebakjes etc. Dat doet het altijd erg goed op de verjaardag van mijn schoonzus Zelf bak ik graag taarten, en over het algemeen worden die nog aardig op gegeten, anders zou ik ook kiezen voor etageres met kleine hapjes.
ik was de taart ook zat, al vreten ze dat hier alsof ze weken niks hebben gegeten maar ik wilde gewoon eens wat anders. Ze hebben bij de Plus supermarkt van die heerlijke grote choco muffins. écht heerlijk. zit een glazuurlaagje choco op en in de kern van je choco muffin zit een zachte chocomouse achtig iets. zó freaking lekker jummmm. was hier een groot succes! t zijn trouwens best grote muffins heerlijk!!! o damn heb er weer zin in hahaha
Hangt een beetje af van welk bezoek je verwacht. Familie aan mijn vaders kant bijvoorbeeld kan je prima plezieren met fruitsalade. Voor de kant van mijn moeder zou ik eerder voor zoetigheid gaan en zelf een dessertbuffet maken. Sangria lijkt me met dit weer ook wel wat, jammer dat ik geen alcohol mag nu
Ik heb gisteren bij de lidl kleine apeeltaartjes gekocht (grote van cup cake) deze kun je een half uurtje afbakken. ideaal kun je er gewoon steeds wat uit de vriezer halen. Ze hadden ze ook met kers geloof ik.
Hier ook altijd mini tompouce, soesjes, mini muffins, mini berlinerbolletjes en bonbons op leuke bordjes. Alleen met een kinderverjaardag wel een grote taart, vinden de kinderen toch het leukst. Standaard hema taart met afbeelding, wordt hier ook altijd goed van gegeten trouwens.