verjaardag wel/niet vieren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Bij Lisa was ik 38 weken zwanger en heb het toen toch gevierd deze keer laag ik in het ziekenhuis dus heb ik het maar afgelast. De verjaardag van Lisa wel gevierd maar klein gehouden.

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Ik ben vandaag jarig en ben bijna 38 weken zwanger en heb alles s'ochtends gevierd en manlief heeft vrij genomen zodat hij alles lekker kon doen en de middag en avond lekker niks nu ..

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik uitgerekend op mijn verjaardag. Ik heb mijn verjaardag toen wel gevierd, op de dag zelf. En dan met directe familie, dus niet met alle vrienden. Dat werd me teveel. Ik vond het erg leuk dat er wel mensen kwamen op mijn verjaardag, vind het een veels te leuke dag om 'zomaar' voorbij te laten gaan :D

4. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik ken je dilemma.... ik was jarig in augustus... toen was ik ongeveer vier maanden zwanger... (niet te vergelijken met 33 maar toch)
    en ik was om twee uur naar bed gegaan terwijl er nog wel bezoek was, mijn vriend was gelukkig nog beneden (we vierde het tegelijk)
    maar vond dat ik het toch goed had volgehouden tot twee uur... heb de volgende dag wel een paar uur bijgeslapen

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik was 34 weken zwanger toen wij gingen trouwen, dus vanaf 's ochtends tot begin avond mensen over de vloer gehad. Ik was te moe, het was voor mij te lang (wel icm lage bloeddruk en veel te laag hb)
    En ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon aangeeft wat voor jou goed voelt, als jij het niet laat wilt maken moet je dat gewoon zeggen op het moment dat je mensen uitnodigt. Dat snappen ze heus wel.

6. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles gelezen, dus sorry als het dubbel is ;)

Ik was 39.1 toen ik mijn verjaardag vierde. Had iedereen uitgenodigd en een tijd 'meegegeven'. (wil jij smiddags komen en jij savonds?) Zo had ik alles een beetje verdeeld.

Smorgens was ik de slijmprop verloren en had de hele ochtend al last van krampen... Wil de echter ook niet alles afblazen, omdat mensen dan wisten dat het niet lang meer zou duren, en ik wilde dat écht niet! Uiteindelijk de middagvisite goed vol kunnen houden, alleen de avondvisite af moeten bellen omdat de weeën echt door gingen zetten. Toen wisten ze het als nog, hahaha.

Anyways. Ik heb lekker rustig aan gedaan. Mijn vriend heeft veel lopen sjouwen ed. Mensen begrijpen het echt wel! Maar het is mij alles meegevallen. Had nog genoeg energie over voor de bevalling ;)

Je zou ook alleen de middag kunnen plannen. Zet je de koelkast vol met drankjes en hapjes. En maak je er 'zelfbediening' van. Scheelt een hoop geregel en gesjouw...

7. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zelf morgen jarig en 35 weken zwanger. Ik vier het in principe alleen voor mijn ouders, schoonouders en broertje en schoonzus (wel 's avonds, want iedereen werkt gewoon.)
    Overdag komt één van mijn beste vriendinnen nog even langs, omdat mijn vriend naar school moet en ik anders helemaal overdag het gevoel niet heb jarig te zijn hihi!
    Normaal vier ik het ook groot, met alles erop en er aan en tot laat, maar dat zag ik nu echt niet zitten! Gewoon doen wat je gevoel je aangeeft!
    Enne alvast gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina