Verjaardag wel of niet vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Withinshin, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Yep, dat zou ik ook doen! Waarom niet? Jij bent zwanger. Spreek met je man af dat hij inkopen doet en je schoonmoeder of eigen moeder (of zelfs je man) komt opruimen.

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ik zou het niet vieren. Zou gewoon mits jij je goed voelt lekker ergens met z'n tweetjes gaan eten

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik heb hetzelfde dilemma gehad en dat ging om mij maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb want ik beviel op de verjaardag.......

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Als jullie er beide geen zin in hebben, zou ik het niet doen. Wat je zegt, je hebt je huis nu lekker schoon en klaar voor de bevalling. Als je er zo tegenop ziet, zou ik het gewoon een jaartje overslaan.

5. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik stond voor hetzelfde ding. Nu krijgen wij geen 30 man bezoek..maar toch

ik ben zelf deze maand jarig en bent dan 34 weken ofzo. En ik zie er dit jaar vanaf. Ik ken mezelf nl en maak er altijd meer werk van als vantevoren de bedoeling is ;)

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik heb mijn verjaardag vlak voor de geboorte van de oudste wel gevierd, maar alleen ouders en broer/zus. De verjaardag van mijn man hebben we vorig jaar overgeslagen. Beide keren was de uitgerekende datum vijf dagen na de verjaardag. Doe wat goed voelt.

7. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik zou het dan ook echt niet vieren!!! Wat een drukte, boodschappen die gehaald moeten worden, hapjes die gemaakt moeten worden, alles klaarzetten, bergen afwas na tijd, huis weer schoonmaken na tijd.... pff wordt al moe als ik er aan denk haha.

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik zou het lekker buitenshuis vieren, heb je geen zooi en toch even gezelligheid! Maar alleen als je het zelf wilt natuurlijk, als jij je verjaardag liever niet viert dan moet je het niet doen!

9. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Lekker samen uit eten! 30 man visite als je bijna moet bevallen, ik moet er niet aan denken!

Uit jouw verhaal haal ik ook dat je het eigenlijk niet ziet zitten, jammer dan voor de visite!

10. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik zou het ook klein houden, alleen ouders en schoonouders.

alvast gefeliciteerd! toevallig is mijn man ook aanstaande donderdag jarig.

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.189
    10.782
    113
    Ik was zelf ruim 37 wk zwanger toen ik jarig was, alleen mijn ouders en broertje en schoonzus uitgenodigd voor t eten (zelf geven we niet om verjaardagen, mijn moeder wel) en dat viel me al zwaar zat eigenlijk. Ook psychisch: mijn moeder vond t vanzelfsprekend dat ik voor elk wissewasje mijn buik van de bank takelde en naar de keuken liep, in plaats van dat zij een vinger uitstak...

12. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Als jij je er niet goed bij voelt, niet doen! Snappen de mensen vast wel ;)

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ofwel niet doen, ofwel heel beperkt.
    Enkel zijn ouders en zijn broers en zussen (met eventuele partners).

Kan je ook niet regelen dat zijn ouders de boel (klein) organiseren bij hen thuis?

14. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!

Man is nu aan het bellen om af te zeggen, en we nodigen zijn en mijn ouders uit voor 's avonds.

Helaas is de familie niet erg begripvol, een verjaardag 'hoor' je te vieren en daarbij 'moet' je ook nog genoeg hapjes maken en iedereen bedienen....

Voel mij er in ieder geval wel prettig bij dat ik mij daar verder niet meer druk om hoef te maken, scheelt weer wat stress :)

15. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    altijd fijn een begripvolle familie... Heel jammer, maar jij bent nu het belangrijkste!

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zou het niet doen, misschien alleen jullie beiden ouders en zussen/broers

17. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wat vervelend dat je familieleden zo reageren!!

Ik heb zelf toen ik 38 weken was mijn verjaardag nog wel gevierd en het was super gezellig, maar ik hoefde dan ook niets te doen! 5dagen later beviel ik van mijn dochtertje!

18. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet doen. Je hebt er een hoop rommel van na de tijd en dan voor de tijd alles klaar maken, boodschappen doen etc.

19. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Goede keuze!!!
    Onbegrijpelijk dat mensen hier geen begrip voor hebben....

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Niet doen!! Hooguit evt ouders even voor een bakkie en verder niet.

... Zie nu dat jullie t ook zo doen ;)

Deel Deze Pagina