https://www.bright.nl/nieuws/site-met-gelekte-nederlandse-wachtwoorden-weer-online Die van mij gelukkig niet. Van mijn vriend wel.
4x zo te lezen. Dat terwijl ik echt geen makkelijk wachtwoord heb.. kun je ook zien bij welk account het is?
mijn emailadres werd wel gevonden, maar het wachtwoord wat ze lieten zien is niet het wachtwoord wat ik voor mn email gebruik. Gebruikte dat wachtwoord wel voor andere dingen is een oud wachtwoord. Dus dat vind ik wel raar
Ik vertrouw dit niet. Volgens deze site zijn mijn adressen niet gehackt, volgens een site die vorige week online stond zijn ze wel gehackt.
Hier toevallig precies het zelfde. Wachtwoord hoort niet bij het email adres maar heb ik in het verleden wel eens voor iets anders gebruikt. Vreemd.
Dit is een database met verzameling aan allerlei lijsten van darkweb van gehackte servers en opgehaalde adressen en wachtwoorden. Hoeft zeker niet recent te zijn, kunnen ook accounts zijn uit 2013. Daarnaast zoekt hij op hits. Betrouwbaarheid ervan is nergens geclaimd Ga maar gewoon vanuit dat de meeste bekende databases zeker weleens (en meerdere malen) zijn gehacked. Regelmatig het wachtwoord wijzigen is daarom essentieel.
Nee nog nooit. Niet volgens die wat vandaag uitkwam en niet volgens die wat ik vorige week eens had geprobeerd. Niet op gelet of het op dezelfde site was. Denk verschillende
Bij mij wel, maar een oud wachtwoord Bij mijn man ook, die heeft al dik tien jaar hetzelfde wachtwoord.