Tomsoesjes van de Hema, zooo lekker! Van die mini appel en kersentaartjes van de Lidl, gewone soesjes, luxe koeken, brownies. Alles op gezellige schalen of etageres, paar gezellige feestelijke prikkertjes er in.
Ik ben zelf ook geen taartliefhebber, omdat ik niet van zoet houd. Denk dat de visite wat hartige hapjes ook lekker zouden vinden. Misschien kleine saucijzen/worsten/kaasbroodjes een idee? Of wraprolletjes met roomkaas en zalm of kip? Of mini sandwiches met lekker beleg zoals bij een high tea Of stokjes met mini mozzarella, cherrytomaat, basilicum.
Het chocoladetaartje van de Jumbo is heerlijk, machtig en je hoeft dus maar kleine stukjes te snijden en is maar 5 euro . De kinderen willen deze altijd als ze jarig zijn Kan je ook al een soort petit fours neerzetten.
De minion taart van de appie viel ook in de smaak hier bij dochter en volwassenen! Weet niet of ze die nog hebben in assortiment?
wat hier ook altijd een succes is met feestjes op de zoet etageres zijn de mini negerzoenen van de Lidl. Zijn verpakkingen met witte, melk en pure chocolade en zitten er voor een euro of 2 een stuk of 18 in. Goedkope maar lekkere opvulling.
Meeste is al wel gezegd denk ik maar volgens mij heb ik mini tompouce en bananensoesjes niet voorbij zien komen. Of negerzoenen
Ik vier zaterdag mijn verjaardag en doe ook geen taart. Wat ik wel doe aan zoetigheid: Slagroomsoesjes Mini tompouce Bananensoesjes Hartig: Antilliaanse kaaspastei Turkse börek (ook kaas) Pikante gehaktballetjes Bladerdeeghapjes met worst
Mini negerzoenen inderdaad, altijd een hit. De ah heeft ze hier ook, van het basic merk. Qua 'gebak' voor je zoon kan je ook een slagroomsoesjes toren maken. Evt gesmolten choco erop en gekleurde snoepjes oid erop.
Ik ben naar aanleiding van jullie tips even bij die appie gaan gluren en die zag ik vandaag nog liggen
Ik heb van horen zeggen dat de minionstaart echt heeeeel vies is. Vrienden hadden hem en zijn ‘s middags nog een andere taart gaan kopen want het was vooral droog, teveel glazuur. ( wij kregen dus iets anders want de minion lag in de kliko)
Ik heb meestal een combinatie: wat cupcakes, een taart en meestal maak ik iets wat wat minder zoet is zoals een bananenbrood oid. Meestal zit er dan wel voor iedereen wat bij. Oh en een bonbon voor een vriend van ons die geen koek oid eet
Hmm de onze was niet droog maar wel veel fondant idd. Moet je van houden! En hij is mierzoet. Mini stukje is genoeg ja
Moet bekennen dat ik ook niet dacht “die ga ik kopen!” Je moet dan echt van mierzoet en heel veel fondant houden.... Ik ga dus voor de tomsoesjes, bonbons, mini muffins, mini bananen soesjes, choco kisses, macarons.....