Verjaardag zoontje 1, wat te geven???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Joytje, Oct 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    Hi!
    Wie heeft er een leuk idee om te geven voor mijn zoontje zijn verjaardag? Ik kan gewoon niet verzinnen wat we kunnen geven.

We zouden eerst de duplo trein geven maar die hheft mn moeder al gekocht...:x terwijl ze wist dat wij dat zouden doen.....

Ideeen?

Bedankt he!
    Liefs Joy

2. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hoi! Een houten trein? Een hobbelpaard? Een loopwagentje? Een keukentje?

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Poeh, er zijn zoveel leuke dingen! Wij hebben onze zoon geen speelgoed gegeven, maar een heel uitgebreid foto-album (van digitale foto's) wat ik heb gemaakt via HEMA.nl.

Dit boek gaat over zijn eerste jaar (vanaf de zwangerschap en bevalling t/m zijn verjaardag.

Speelgoed krijgt ie genoeg (heb nog 6 dozen onuitgepakt in de la staan) en dit is heel symbolisch en bijzonder voor later!

Maar mocht je dat niks vinden:
    - Duplo
    - Little People
    - Loopauto/loopkar/loopfiets
    - Houten werkbankje of keukentje met 'gereedschap'
    - Houten puzzels
    - Voorleesboek

Er zijn regelmatig topics over cadeautjes bij de 1e verjaardag, dus wie weet kun je daar nog wat inspiratie opdoen!

4. kimke77

kimke77 Bekend lid

Feb 24, 2009
    526
    0
    0
    Heel bericht getypt en weg was het weer, grrr!
    Afijn: leuk idee dat foto-album!! Heel bijzonder.
    Ook leuk: spaarrekening openen en vragen of opa's en oma's daar iets op willen storten. Mijn oma heeft dat gedaan voor ons zoontje toen hij 1 werd. Vonden vriendlief en ik super.

Verder hebben wij hem een mooie speelgoedauto gegeven van Playskool. Acht euro en hij vindt hem prachtig!!

Loopauto van Nijntje is ook geweldig. Heel veilig en niet duur.

Of vraag kleertjes die je heel leuk vindt maar net wat te duur. Hebben wij ook gedaan.

Vormenstoof is het ook langzaam de leeftijd voor.

En weet je wat een kleintje van 1 ook ge-wel-dig vindt? Een heliumballon!! Ooit voor kindje van vriendin gekocht die 1 werd en het bleek HET cadeau te zijn :-D

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    voor zijn eerste jaar is de trein nog niet zo leuk. Wij hebben een loopauto gegeven, later de garage van little people, maar wat erg leuk is, is de boerderij van Little people.
    Verder een tafeltje met stoeltje, boekjes en bouwstenen van lego duplo (in ons geval de nijntje lego).

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

Feb 9, 2009
    255
    0
    16
    almere
    onze zoon heeft van ons een klein legpuzzeltje van de hema gekregen van 3 euro haha. Dat had ie nog niet en dat is wat ze op deze leeftijd leuk gaan vinden. Ik had overlegt met mijn vriend of het geen groot en duur kado hoefde te zijn, we hadden al een feestje voor hem met taart en slingers en ik wist van iedereen wat ze zouden geven (heb het zelf gevraagd aan ze) en dat was meer dan genoeg. Hij vind het uitpakken toch leuker en met de puzzel speelt ie nu lekker. Lekker sochtends vroeg in bed uitgepakt en daarna smiddags kwamen de leuke, muziekmakende kadoos.
    veel plezier

7. Joytje

Joytje Actief lid

Sep 27, 2007
    259
    0
    0
    Hoi!
    Ik vind die helium ballon een heel goed idee! Kan me al helemaal voorstellen hoe hij daarmee speelt. Ik ben al druk bezig met een fotoboek van de hema.

Ik wil wel een speciaal cadeau kopen en niet en simpel cadeautje.... sorry voor sommige

Bedankt voor jullie tips, meer zijn altijd welkom!

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier krijgt hij vrijdag een ballen tentje.
    zn koepeltentje voor binnen met ballenbak ballen.
    lijkt me erg leuk voor hem :)

verder aan iedereen kleertjes en iets kleins gevraagd,
    van mn schoonouders krijgt hij zn 3 wieler met duwstang. leuk voor tijdens het honden uit laten.
    en mijn ouders zullen badkamer speelgoed geven.
    het duw en loop autootje die heeft hij al een tijdje en vind hij heeel erg leuk. kan er ook zelf op en af en zo.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Wij hadden een loopauto gegeven en dat is hier nog steeds favoriet:)

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Een slee? Is ons landje ook vaak handig en kan hij nog jaren mee doen.

Share This Page