verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door kikker28, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahahah die vind ik goed leeg gebak schoteltje
    met papiertje erop het was lekker whahahahaha
    \
    gelukkig hoef ik die nooit te gebruiken

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Een echte mijlpaal ja.

Wat jammer zeg dat je vriend er niks aan doet. Als hij vanavond nog niks heeft gedaan zouik het uitspreken. Want je baalt er van en terecht en dat mag hij ook wel weten. Voor mannen is een verjaardag misschien wat minder bijzonder (tenminste voor die van mij wel en ik merk het ook in mijn omgeving) misschien dat hij denkt dat het voor jou ook niet zo bijzonder is. Ik hoop dat hij het nog goed gaat maken!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffff, toen ik 30 werd was Annika nog geen 6 weken oud, dus idd een heftige tijd. Mijn man had bij de goudsmid speciaal een ketting voor me laten maken ... ik vind dat je dan echt wel wat aandacht mag krijgen.

Ik zit nu andersom met het dilemma. Ik wil mijn man ook iets speciaal voor ZIJN 30e verjaardag geven, maar WAT?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hAHAHAHA die met dat lege schoteltje is echt een hele goede.

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Als eerste VAN HARTE!!!!!

Vind het wel echt heel vervelend hoor voor je hoor dat hij zo is, ja misschien is het zijn karakter maar je kan je toch wel een beetje aanpassen in een relatie en daar vind ik dit dus echt wel bij horen!

Ik moet juist aan mijn vriend vragen om rustig aan te doen want anders koopt ie makkelijk voor honderden euro's cadeautjes :( meestal spreek ik dus maar met hem een budget af we zijn 10 dagen na elkaar jarig en mogen dus voor het zelfde bedrag iets voor elkaar kopen.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik vind dat een man dit gewoon niet hoort te vergeten! Ik zou dan ook geen kado geven met zijn verjaardag. Gelukkig is mijn man heel attent (terwijl hij dat thuis niet geleerd is)
    Suc6 en hopelijk krijg je nog iets leuks

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

Mijn man is ook niet zo attent op dat gebied. Ik heb al aangegeven wat ik graag voor mijn verjaardag wil (horloge), maar ik denk dat het er op uit draait dat ik mee moet om mn eigen kadootje uit te zoeken.
    Ook denk ik niet dat ik iets hoef te verwachten met moederdag. Heb al tegen hem gezegd dat ik het niet zo leuk zou vinden als hij er niks mee zou doen. Zeker aangezien het mijn eerste moederdag is.
    Ik wacht rustig af....

Heb je ondertussen al wel een kadootje gehad? Toen hij thuiskwam?

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ben benieuwd of je nog een leukeverjaardag hebt gehad en of je vriend er nog aan gedacht heeft.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kikker alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

het is wel een dagje te laat maar daar had ik ook een reden voor...ben gister hier bijna niet geweest moest me eigen feestje van 39 vieren :)

Maar het is zeker niet leuk om geen aandacht te krijgen op je verjaardag, mijn mannetje had er wel aangedacht, al mocht ik mee om het uitet zoeken, tuinlampjes en was voor Teun ff de Etos ingegaan...omdat hij meestal laat thusi is en teun nog maar een half uurtje ziet was de tekening erbij in geschoten maar haalde gistermorgen wel Teun uit bed, doe ik meestal op mijn vrije dagen, en gingen samen zingen voor me.....

dus nogmaals vanuit hier van harte gefeliciteerd!!!!

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Aslnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Mijn man is ook niet zon typ die vanalles regelt of eraan denkt.
    Groot was dan ook mijn verbazing toen ik op mijn 1e moederdag thuis kwam van werken en Eva in de box lag met naast haar een kadootje.
    En normaal krijg ik niets op mijn verjaardag (en vaak is ie niet eens thuis), maar vorig jaar had ie geregeld dat er een enorme bos met rozen bezorgd werd!

Ik koester die momenten dan ook echt!

Deel Deze Pagina