Ik zou vrijdag graag uit eten gaan in delft. Ben daar alleen niet bekend. Heeft iemand misschien een tip voor me?
Rond de Beestenmarkt in Delft zitten veel eettentjes! En langs de grachtjes, eigenlijk moet je er gewoon heen gaan en ietsleuks uitkiezen. Belvedere zit er ook.
Er zit ook vlakbij een parkeergarage, maar vraag me niet precies waar hahaha, is 2 minuten lopen ofzo... Google map even proberen, misschien kan je het daar op vinden?
de dichtsbijzijnde parkeergarage is zuidpoort. Is het nieuwe gedeelte van de binnenstad (niet zo gezellig) maar het kortste lopen richting beestenmarkt of markt. De belvedere is idd wel erg leuk
je heb ook moodz in delft en bruintje beer, ook zit er een hele lekkere griek tegenover speakers.. en een italiaan bij de abert heijn daar in de straat... naar wa voor iets ben je op zoek???
Vlakbij de Paardenmarkt heb je ook een aantal restaurantjes waaronder de Pasta Company. Je kan daar ook leuk op en aan het water zitten en het is er relatief rustig qua verkeer. Hele leuke oude huisjes ook dus je hebt genoeg te zien, af en toe eens een bootje dat voorbij vaart. Erg leuk.
De Pastacompagny is daar al een jaar of twee weg, jammer jammer! Als je parkeert in de Phoenixgarage (aan de weg langs het station), kan je naar de binnenwatersloot, daar zit La Vie. Prima en niet al te duur eten. Op de Markt, acher het stadhuis, zitten een aantal eetcafees en een goede Italiaan. Op de Paardenmarkt zit LEF, alleen kan je daar niet reserveren. (Parkeerplaats Paardenmarkt) Op de Beestenmarkt zitten inderdaad ook een aantal leuke en lekkere restaurants. Belvedere is prima, Vlaanderen ook, maar die is duurder, maar heeft wel een binnentuin waar je kan eten. (Parkeerplaats Zuidpoort) Veel plezier in ieder geval!