Tenminste ik hoorde dat ze zo genoemd worden laarsjes met van die studs en dingetjes erop Ik zie er veel mensen mee lopen en gister zag ik ook een stukje op tv erover. Ik vind ze wel stoer maar heb ze nergens nog gezien, jullie ? ben benieuwd, hebben jullie ze al ? showen maar!
Ik heb deze 2 Biker-Laarsjes: Zwarte Laarzen met Studs - Uwantisell.nl Biker-Laarsjes: Stoere Platte Enkellaarsjes met Studs - Uwantisell.nl
ik heb echte bikerboots, mijn motorlaarzen hahaha, ze lopen nog heerlijk ook, gelukkig niet met al die rare dingen eraan(sorry alvast) vind ze er zo goedkoop uitzien........
Ik heb ook echte biker laarzen.....uit Amerika...van Harley Davidson....zonder studs dan wel. Ik vindt ze wel leuk die je nu in de winkel ziet,staat bij de meeste erg stoer!
Met studs vind ik deze heel leuk: Zwarte Poelman booty · Online schoenen, damesschoenen, herenschoenen, merkschoenen en accessoires · ShoeLine Ik kijk trouwens als echte shopverslaafde vaak op Fashionchick Hier zie je ook veel biker boots: Biker boots online | De musthave van 2012 - Fashionchick.nl
Heel leuk! zien er minder ''lomp'' uit dan de echte biker boots, al vind ik die wel weer stoer bij een jeans Ik vind deze wel erg leuk! hebben hebben
Zwarte Le Ballon Platte enkellaars - Enkellaars plat - Damesschoenen - Le Ballon kleding & schoenen ook een leuk laarsje