Zo gevaarlijk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Drieka, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Was vandaag lekker aan het wandelen met vriendlief en ons mopshondje, komt er aan man langs met de fiets, die had de maxicosi met baby achter op de fiets, met de snelbinder alleen eromheen vast, de maxicosi vloog met baby erin echt alle kanten uit!

Hoe kunnen sommige mensen zo gemakkelijk denken dat dat wel kan?

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Zat er wel een babytje in?

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
  4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :$ shock!

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooommmmggg!!!?

6. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

:$:$:$:$
    Meen je niet!!!
    Zat er wel echt een baby in?
    Misschien was de maxi-cosi net opgehaald dus zonder baby?
    Maar als er een baby in zit is het levensgevaarlijk ja!
    Ppfff zou echt nooit in mij opkomen om zo een baby mee te nemen!!!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk je niet dat hij een baby-mee had?

8. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Je hebt er wel iets over gezegd begrijp ik uit je bericht?
    Had dit vorige week ook, een moeder met haar dochtertje op de brommer en het stoeltje week helemaal naar 1 kant dus ben er gauw achteraan gefietst en der aangegeven hoe het stoeltje scheef hangt. Zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik eind van de dag lees of hoor dat een peutertje met stoel en al van de brommer is gevallen omdat de achterkant brak ofzo. Moeder stopte ook meteen met rijden.

9. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag hopen dat het of een baby-mee was, kan er ook best gammel uitzien (maar dat is het niet).

Of dat er geen baby inzit..

Anders is het wel echt :$

10. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik hoop dat hij leeg was:$:$:$:$

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ook...:$

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    zal vast wel met een baby-mee vast gezeten hebben. die valt niet echt op als de stoel erin geklemt zit. en ja, dit ziet er wiebelig uit en lijkt alsof stoel er elk moment af kan vallen...
    geloof er niets van dat iemand een autostoel met baby onder een snelbinder stopt. dat past echt niet en een snelbinder houd echt geen baby met stoel achterop...

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja zat echt een baybtje in want hij stopte bij het verkeerslicht en wij ook want het was rood en zag de baby goed zitten (schattig kereltje trouwens).

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Een snelbinder houdt echt geen mc met baby.. Er zal vast nog een constructie aan gezeten hebben..

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo ver ik en mijn vriend konden zien (toen we ernaast stil stonden bij verkeerslicht) was het echt zo'n uitgelubberde snelbinder met een flinke knoop erin en dat was alles waar hij mee vast zat.
    Ik wilde er bijna wat van zeggen maar durfde niet zo goed.

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Uberhaupt babies op fietsen is 43x niks en levensgevaarlijk in mijn ogen. In auto's heb je ik weet niet hoeveel airbags, side protection etc. etc. en dan zou je daarna gewoon even op je fietsje stappen met een baby achterop de bagagedrager, nou nee bedankt! Dan maar lopen!

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben ik helemaal met je eens! Zo lang ze te klein zijn voor een echt goedgekeurd kinderstoeltje moet je gewoon niet op de fiets stappen met zo'n ukkie.

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

Een baby heeft niks hoor aan een airbag. Het is de maxicosi die de baby beschermt bij een aanrijding. Mocht je met de fiets vallen met de mc achterop in een BabyMee, dan zit je kindje hartstikke veilig en wordt het beschermd door de mc.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Tsja zal allemaal wel maar mij niet gezien met een baby op de fiets ;). Maar ik woon dan ook vlak overal bij wat goed te lopen is. En voor verre afstanden staat er een familiecontainer (auto) voor de deur..

20. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Voor zover ik andere mensen in het verkeer wel eens observeer, zij het dat ze op de fiets of in de auto zitten met kinderen, denken ze volgens mij dat ze onverwoestbaar zijn met kinderen bij zich. Of mogelijk "Oh andere mensen zijn mijn kind(eren) wel, dus die kijken wel uit" ... Als ik sommige acties zie die ze uithalen in het verkeer.
    Tis dat, of ze zijn spontaan alle hersencellen verloren bij het baren. Want oh mijn hemel wat zijn sommigen compleet stupide.

En ja dat levert wel eens een bak herrie op, maar ik vind niet dat die kinderen de dupe hoeven te worden, van de stommiteiten van hun ouders.

Deel Deze Pagina