Verjaardag

Discussie in 'Corona forum' gestart door Gewooniemand, 18 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik snap sowieso niet dat je als volwassene je verjaardag niet over kan slaan. Dus nee, daar ga ik niet heen. Kinderverjaardag alleen neefje en nichtje. Die is gevierd bij mn vader, met alleen ons. Wij zijn daar elke 3 weken en in 1 zo'n week lekker kadootjes en taart. Voor de rest worden er hier in de omgeving nu geen verjaardagen gevierd.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  2. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Alleen als het volgens de regels is. Zoontje is vandaag jarig en opa en oma zouden vanmiddag langskomen.
    Helaas zijn ze dit weekend positief getest.
    Andere opa en oma zouden dit weekend komen maar die zijn nu ook in afwachting van een test...
    Net hebben opa en oma video gebeld en gisteren heb ik het cadeau uit de schuur bij hun gehaald. Met taart ontbeten vanmorgen en straks wordt hij toegezongen door zijn groep 3 tijdens online les. We maken er gewoon een leuke dag van! :thumup:
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  3. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  4. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Sneu voor hem! Gefeliciteerd en toch een fijne dag!
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij gaan niet naar verjaardagen. Mijn man was jarig en alleen zijn ouders zijn even geweest. We komen met uit corona en schoonouders komen nergens, dat durfden we wel aan.

    Maar wat ik wel lastig vind. Onze kinderen zijn uitgenodigd voor een kinderverjaardag. Dat moet kunnen volgens mij. Maar bij een kindje dat 3 wordt, zullen er ook wel kinderen zijn waarvan de ouders meegaan? Ik vind het wel lastig.
     
  6. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.084
    199
    63
    NULL
    NULL
    Mijn familie en wij, hebben geen van allen onze verjaardagen gevierd. Alleen die van mijn nichtje, neefjes en mijn zoon hebben we klein gedaan. Gelukkig vielen die bijna allemaal in de periodes dat er weer iets meer mogelijk was, maar we hebben het toch netjes in tijdsblokken gedaan. Mijn ene neefje was begin januari jarig, zij wonen bij mijn ouders in huis, dus zijn oma is vrijdag geweest, wij zaterdag en zijn andere opa zondag.
    Van volwassenen kan ik gewoon niet begrijpen dat ze niet een jaartje kunnen overslaan.
     
  7. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Ik vind het deze keer echt lastig. Mijn dochter 14 mag met 2 vrienden gourmetten en het weekend erna zouden opa en oma, mijn broer en zijn familie (reeds corona gehad) en onze naaste vrienden (ook corona gehad) verspreid komen. Wij hebben ook net corona gehad, zelfs nog herstellend. (groter is onze bubbel al een jaar niet)


    Nu hebben we straks avondklok en misschien nog wel een visite verbod! Ik baal als een stekker.
    Ze zit hele dagen achter haar scherm online te krijgen en is wel teruggetrokken, komt tot leven als er eten op tafel komt en haar vriendin erin.
    Ik krijg het al benauwd als ik er aan denk, dat er straks niemand mag komen ;-(

    Mijn man is ook jarig, ze vieren het altijd samen, maar hij zegt gewoon ik ben volwassen, voor mij hoeft het niet. Maar zij kijkt er zo naar uit, al 2 mndn...
     
  8. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.565
    7.391
    113
    Dit hebben wij de vorige lockdown ook gedaan, was erg leuk!!
    Hebben nu met de aangescherpte maatregelen nog een kinderverjaardag en dit hadden we ook weer in gedachten, maar twijfel nu wel met de laatste maatregelen o_O
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Niet bij mijn zus die de regels niet serieus neemt en rustig vriendinnen knuffelt of een groep vrienden van haar deel volwassen kinderen binnenlaat om feest te vieren.

    Bij schoonzus? Geen probleem. Zien op ons en mijn schoonouders na niemand.
     
  10. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.119
    15.626
    113
    Vrouw
    En mag je buiten meer als 1 bezoeker?

    Vuurtje aan, stoeltjes rond, dekentjes, lekker warm drankje, iedereen een bordje met wat lekkers.
    Wel een beetje afhankelijk van het weer natuurlijk.
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Dat wordt dus met maar 1 vriendin :( maar gelukkig dat 1 wel mag, was daar ook bang voor dat er 0 mogelijk was. 1 is beter dan geen.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Met 2 van 13+ jaar maar...
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  13. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.565
    7.391
    113
    Screenshot_20210120-145610_Chrome.jpg

    Gezien onderste opmerking lijkt mij dat dat ook niet de bedoeling is.
     
    Shay25, Syane en Neuzeke vinden dit leuk.
  14. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.467
    3.455
    113
    Ja snap ik. Wij gaan ook echt alleen maar in de buitenlucht staan. Dochter gaat de auto uit (en ik wss ook om te helpen), maar verder ook helemaal niks.
     
  15. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.565
    7.391
    113
    Was onze gedachte ook inderdaad, buiten en op afstand kan er toch weinig mis gaan :oops:
    Maar wil ook niet de randjes van de regels opzoeken. Blijft lastig :|
     
  16. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Hier ga ik niet naar verjaardagen.

    Al brengt het vooral met de schoonfamilie weer troubles. Zij zien geen probleem in de verjaardag van schoonvader gewoon te vieren. Nou sorry wij komen niet. We gaan niet met 12 man boven de 13 in 1 huis komen. Wat zij doen doen ze maar wij niet. Jammer alleen dat hierdoor de onderlinge verstandhouding tot een vriespunt daalt want ze snappen niet dat wij niet komen. Niemand heeft de afgelopen maanden verjaardag kunnen vieren. Onze kinderen niet. Dus ze hebben maar even te wachten.
     
  17. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.161
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd met Emma!
     
    Elsa86 vindt dit leuk.
  18. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.467
    3.455
    113
    Dank je wel.
     
  19. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Het zouden er anders 3 zijn, maar we gaan voor 1. Beter dan niets!!

    Verder moet ik even zien van hoe of wat..
     

Deel Deze Pagina