Hallo, Mijn vriend en ik willen volgende maand weer samen een weekendje weg gaan. Maar hebben jullie misschien een leuk idee? We zijn al een keer naar Kijkduin en Eindhoven geweest. Ben nu op zoek naar een andere leuke plek. Dus een leuke idee is welkom. Groetjes Chanel.
Wij zijn een paar dagen naar Rotterdam geweest vorige week en dat vonden we beide echt heel gezellig! Grts Lucia
Ik ga ieder jaar naar Sanadome met een vriendin. Mijn man is een paar jaar geleden ook meegeweest die vond het heerlijk. Misschien iets voor jullie? http://www.sanadome.nl/
ik weet niet wat je budget is..... maar weekendje antwerpen is ook helemaal te gek!! kan je gemakkelijk met de trein doen.. tip: ibis hotel! super simpel, maar je hebt in die stad toch niet veel nodig.... als je echt wilt uitpakken...., gaan wij eind juni doen, een paar dagen naar rome! (goedkoop vliegen met ryan air) liefs elfje
Maastricht! Daar hebben ze een heel leuk hotelletje in het centrum. Ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen, anders moet je maar even een pbtje sturen.
scheveningen is ook heerlijk.. of bijv een weekendje naar akersloot. hebben daar een kamer met een zwembad en een jacuzzie. hebben mijn vriend en ik ook gedaan. is van der valk hotel
Maar Preston Palace is toch in Almelo? Brussel is ook altijd erg leuk vind ik! Op weekendjeweg.nl kun je voor heeeel weinig in de meest luxe hotels! Laatst zijn wij nog een nachtje weg geweest in het carlton president bij Utrecht. Als je dan een deluxe kamer neemt slaap je heerlijk! Daar kun je ook gratis gebruik maken van de sauna en het stoombad in hun leisure center. Heerlijk! Marian
Maastricht is erg leuk. Scheveningen met een musical erbij als je daarvan houdt. Groningen. Terschelling.
"Er gaat niets boven Groningen".... schijnbaar heel leuk (heb ik zo hier en daar gehoord). Veel plezier. Groetjes Senseemillia