Wat een verwennerij En een nieuwe fiets is altijd leuk toch? Helaas bij ons is ze jarig eind september.. Dus tot nu toe krijgt ze een nieuwe fiets meestal gewoon in het voorjaar
Knutselspullen: om zandarmbandjes te maken, zelf ringen te verven, een dora-rugzak te rijgen, stiften, kleurboek, kleurpotloden, glitterkarton... de rest ben ik vergeten. Het was ècht zoveel. Verder een poppenbedje die je aan bed vast kunt maken, een auto van Pinypon, een pop, een kat van Furreal, Barbies en Barbiespullen.
Dat zou ik dan ook doen, Saskia. Mijn dochter heeft eigenlijk de fietsbel en de bloemenslinger van ons gekregen, want de fiets hadden we al staan, maar ze is er nu ook pas groot genoeg voor (18 inch). Eind september is best onhandig, lijkt me. Niet alleen vanwege de fiets, maar ook zandbakspullen en buitenspeelgoed is dan niet handig meer als cadeau.
MissT: klopt Die krijgt ze dus ook in het voorjaar. Daarentegen voel ik me dan ook niet schuldig als ze geen enorm groot kado voor d'r verjaardag krijgt. Ze krijgt genoeg kadoos an de overige visite en van ons door het jaar heen ook. Afgelopen jaar kreeg ze vissen voor haar verjaardag. Denk dat ze dit jaar voor d'r verjaardag een nieuw bed krijgt.. Omdat ze die nodig heeft, omdat ze al precies weet wat voor bed ze wil.. En ze krijgt genoeg speelgoed En ze moet ook nodig een nieuwe fiets.. Dus dat zal binnenkort wel gaan gebeuren vrees ik
Ik koop heel soms tussendoor speelgoed, meestal knutselspul. Ik lees dat sommige moeders speelgoed geven als beloning voor bijvoorbeeld prikjes en zindelijkheid. Mijn dochter was snel zindelijk en prikjes waren nooit een probleem, dus daar heeft ze eigenlijk zelden tot nooit cadeaus voor gehad. Maar nu ook: ze heeft voor haar verjaardag best veel knutselspullen gehad, maar geen spelletjes. Ik wil vandaag eigenlijk even naar Toys XL om nog wat te kopen, maar dan ben ik bang dat ik ze verwen. Herken jij dat? Jij hebt toch maar ook één dochter? Het cruiseschip van Barbie was trouwens helemaal niet duur. Ik heb er 50 euro voor betaald bij Intertoys.