Ha Ladies, Mijn tante wordt vrijdag 50 en ik moet dus uiterlijk vandaag een cadeautje bestellen... Maar ik heb geen idee wat ik moet kopen. Ze is licht verstandelijk beperkt (woont wel zelfstandig) en is ook blij met kleine dingen. Ze vroeg een Y-collier maar dat kan ik moeilijk voor haar uiTzoeken. Ze houdt van het koningshuis, handtassen en alles wat glimt. Iets van parfum of douchedingen en bodylotion zijn uitgesloten ivm moeilijke huid, en geld vind ik best afgezaagd. Iemand suggesties?
Ik heb echt heel weinig tijd dus dat zit er niet in. Had al bedacht dat lunchen op de A'dam tower ofzo wel leuk zou zijn of samen naar een tentoonstelling ofzo. Maar ik zie geen mogelijkheid in mijn agenda in het weekend...
Ik zou dan toch wel voor een sieraad gaan. Ze wil graag een ketting en ze houd van bling. Ook al vind je niet de ketting die zij wil, denk toch dat ze er blij mee zal zijn.
Abonnement op de Vorsten? En dan een exemplaar inpakken en kaartje erbij waarop staat dat ze een kort abonnement krijgt
ik weet niet of ze van legpuzzels houdt jan van haasteren heeft er 1 van de inhuldiging en wat betreft high tea/lunch of bijv. dagje paleis het loo kan toch ook later knutsel je een bon in elkaar, eventueel in een leuk fotolijstje