Ik weet dat het eigenlijk not done is, maar de duplotrein heeft me wel aan het denken gezet... Mijn man heeft namelijk al 2 jaar op rij een enorme doos lego van mij en de kinderen gekregen voor zijn verjaardag. Hij was als kind al gek van lego en nog steeds bouwt hij erg graag... maar een goede doos (technisch) lego is niet iets wat je (in ons geval) jezelf elke maand cadeau doet. En tegenwoordig zijn de kinderen ook een goed excuus want zeker de oudste vindt het heerlijk om met papa aan zo'n enorm project te werken. Ik weet niet of je naast je zoontje nog meer kinderen hebt en wat de leeftijd(en) is/zijn maar misschien dus een guilty pleasure uit je jeugd die je nu samen met je kinderen (of man) kunt doen?
Haha, wat cool! In elk geval veel beter dan zo'n vader die lego 'aan z'n kinderen' geeft en dat de kinderen er vervolgens niet aan mogen zitten omdat papa het wel even zal uitzoeken
Gatverdamme wat een kinderachtige gedrag hier zeg. Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. Ik ben het er mee eens dat dit naar pesten neigt, daarnaast is de grap er nu echt wel vanaf. Ga ff lekker ergens anders popi jopi ten koste van een ander doen. En ik vind dat LFO nog vrij netjes reageert op dat achterlijke gedrag van jullie. Hiermee laat ze zich van een betere kant zien dat jullie. Ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk kiest @LoeForceOne
Er stonden hier absoluut nuttige tips tussen en ik ga een lijstje geven aan mijn man zodat hij hier iets (of als hij zelf nog wat weet te verzinnen is dat helemaal leuk) kan uitkiezen.
Misschien een dagje je helemaal laten verwennen? Sauna en massage, nieuwe outfit shoppen, uit eten in je lievelingsrestaurant en dan naar de film/theater?