Verjaardagcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door LoeForceOne, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Je laten verassen (met 1 r) door je man is inderdaad heel origineel. Daar was ik zelf nooit opgekomen :D

Riverdale87, Whysteria, 1548 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Whaha dank u, ik zie het nu ook! :roflmao:
    Maar dat gun ik TS niet hoor.

3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Pfff het is al laat.

Ik heb het echt 4x moeten lezen voordat ik het snapte.

Dacht in de eerste instantie dat je heel flauw op een taalfout gewezen werdt.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Zullen we weer lekker ontopic gaan? Het was een serieuze vraag! Mijn man vindt 30 worden toch een dingetje en wil mij een mooi cadeau geven. Iets wat ik heel graag wil (behalve de volgens jullie lelijke blauwe tiffany’s tas) dus. Ik wil hem graag wat ideeen geven zodat hij zelf wat kan kiezen.

En het hoeft geen duizenden euro’s te kosten maar het hoeft ook niet minder te zijn dan 100 euro bijvoorbeeld.

Dubai staat nog op m’n lijstje alleen dit jaar helaas geen tijd voor. Het is best ver vliegen vanaf hier dus niet geschikt voor een weekendje ;).

Een auto in NYC is ook niet een handig cadeau. Parkeren is schreeuwend duur en je staat alleen maar vast in de stad ;).

En een beetje flauw omdat ik een keer het leuk vond om wat outfits te plaatsen het over mijn styling te hebben. Nog even iemand die me dik wil noemen? Dan hebben we alles weer gehad in dit topic!

Voor de niet azijn pissers dankjewel voor jullie ideeen! Het wordt gewaardeerd! Natuurlijk is het gebaar en de herinneringen belangrijker! Ik wilde gewoon aangeven dat er niet perse om een x bedrag gaat

djennes, Bailey07, Mythique en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik lees hem al 5x en zie hem nog niet...

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Je zit in New York toch? Hebben jullie alle musicals etc al gezien? Mij zou je bijvoorbeeld echt gelukkig maken met een weekje (off) broadway (niet daar slapen ofzo maar iedere avond een voorstelling).

Overigens geen idee over een tas, toen zat ik hier nog niet. En ik vind het leuk als je meedoet in het outfit-topic. In dit topic leek t eerst idd dat je cadeau vooral duurt moest zijn, maar dat heb je netjes rechtgezet.

Treez vindt dit leuk.
  7. Blijdorp

Ver-assen ipv verrassen is echt niet aardig.

louan vindt dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind een ervaring ook leuk: cursus, wijnproeverij, indoor skydiven, motorrijden, dat soort dingen. Musical misschien?
    Of een mooie outfit waar hij je graag in zou zien, maar die je zelf niet zou kopen.
    Lekker luchtje, iets wat hem aan jou doet denken?
    Mooi beddengoed, iets voor in huis?

9. DastyQueen

nou @LoeForceOne een bloedserieuse reactie van mij... eenmalig omdat ik in een goede bui ben... en hoewel ik het nog steeds heel stom vind om kadotips aan een partner te moeten geven omdat verassingen 100x leuker zijn... maar hier komt ie...
    een mooie rolex of breitling horloge, misschien met iets erin gegraveerd voor je verjaardag. Deze horloges zijn tijdloos, houden hun waarde en sommige modellen worden alleen maar meer geld waard en het is iets moois om na te laten of kado te geven aan je kinderen ooit als ze volwassen zijn. En misschien heb je al een rolex en/of breitling maar kies dan en model wat er niet op lijkt zodat je af en toe af kunt wisselen.

Nescio, lloorrtt, SDonya en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. DastyQueen

oh zo... na de uitleg is de lol er vanaf... of gewoon niet mijn humor.

TinaTeenslipper vindt dit leuk.
  11. Blijdorp

Oh sorry, wist niet dat t grappig was...:oops:

DastyQueen vindt dit leuk.
  12. DastyQueen

Kijk zo komt je post al een stuk minder uit de hoogte over... het begon met een duur kado en nu is het een normaal verjaardagskado wat over het algemeen elke partner wel voor zijn vrouw koopt.

lloorrtt, Deliana en 1548 vinden dit leuk.
  13. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Precies ik ben net zo blij met een cadeau van 50 als van 500 euro. Van de week nam hij een bosje bloemen mee zomaar! Dat waardeer ik enorm en was ik dol gelukkig mee. Hij staat nu nog (inmiddels half dood) op tafel ;).

Het is dat ik 30 wordt en hij iets groters wil doen. Afgelopen jaar kocht ik een vakantie wat al jaren op zn wishlist stond en het jaar ervoor was het een goedkoop cadeautje waar hij net so blij mee was.

Syane, NavyCrimson91 en Blijdorp vinden dit leuk.
  14. Triangel

Triangel Niet meer actief

Precies. Een tijdje terug kon ik er nog wel om lachen, maar inmiddels in het uitgekauwd, kinderachtig en irritant.

chrystel73, LoveToRead, Treez en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Een fotoshoot met het hele gezin. Of alleen met jullie tweeën.

Ctje1987 en Hopsatee vinden dit leuk.
  16. DastyQueen

Overdrijven is ook een vak. En beter plezier dan erom huilen!
    Kwestie van humor maar dat missen sommige mensen hier nogal.

lloorrtt en Evanesco vinden dit leuk.
  17. DastyQueen

#137 DastyQueen, 16 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2018
    inmiddels VIND JIJ het uitgekouwd, kinderachtig en irritant. Niet laten overkomen alsof het een feit is want dat is niet zo ;)
    En mijn tip, bij irritatie lekker overheen lezen tenzij je stiekem toch wel van sensatie houd maar je te goed voelt om dat toe te geven. Dan vooral mee blijven lezen en je "irriteren".

lloorrtt, Biny en Chocolat vinden dit leuk.
  18. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Sorry, maar ik was met mijn Sylist & shop-sessie dus echt serieus! Je gaf eerder aan van mode en shoppen te houden. Ik zelf zou (wanneer ik er geld voor over zou hebben) oprecht eens een stylist in de hand nemen om zo voor één en altijd eens te weten welke kledingstukken en kleur nou écht bij mij passen. En een bijbehorende shop-sessie daarna voor in elk geval de basics lijkt mij dan toch logisch :D

Syane, suus1983, LoeForceOne en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. DastyQueen

geen sorry! Ik dacht dat het.grappig bedoelt was maar dan zat ik ernaast hoor.

Blijdorp vindt dit leuk.
  20. Betsy

Betsy Niet meer actief

Of ik lees er echt mega overheen, maar ik heb nergens gelezen dat iemand je dik noemt..

Volgens mij kwam de tip van een stylist, omdat je van mode houdt, niet omdat je het nodig zou hebben.
    En mijn tip voor plastische chirurgie kwam vanuit het feit dat je in de VS woont en het daar vele malen gebruikelijker is om naar een plastisch chirurg te gaan.

Maar misschien heb ik iets gemist.

Riverdale87, Evanesco, Insomniac en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina