Verjaardagcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door LoeForceOne, 14 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk het ook ja.... het is niet eens voor herhaling vatbaar wat er gezegd is ;)

louan en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @LoeForceOne

Er is toch vast wel iets wat je nog niet hebt of nog wil doen?
    Misschien kun je beter voor de herinneringen gaan? Lekker een weekend of weekje ergens heen vliegen?
    Of gewoon lekker ontspannen ergens in een Spa oid

Misschien kun je een richting geven waarin te denken, dan kan er gerichter wat bedacht worden.

3. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat voor hobby's heb je? Kan je in het verlengde daarvan niet iets leuks verzinnen?
    Dus:
    Sporten - nieuwe custom sportkleding
    Winkelen - custom made schoenen of een ander kledingstuk, of horloge met boodschap van je man erin gegraveerd
    Creatief - dure verf of ander materiaal, cursus, boeken. Mij zou je heel blij maken met een draaibank, gereedschap en wat dies meer zij. Denk alleen niet dat dat in jouw straatje past :p

En een les duiken of zo iets? Dat lijkt me heel gaaf. Helikoptervlucht boven new york lijkt me ook geweldig!

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

wat voor de een humor is ziet de ander als pesterij blijkt wel weer.
    Ik zal vanaf nu in ieder geval alleen nog maar denken aan lelijke turquoise tassen, duplo treinen, en andere meningen die ik tot nu toe nog voor me weten te houden en ze hier als het verboden woord behandelen :| Want als mensen een eerlijke reactie al lomp vinden kan ik garanderen dat ik dan extra lomp ben!

Ysabella, Biny en lloorrtt vinden dit leuk.
  5. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ah joh laat gaan. Het is zo typisch hier dat het de ene keer wel grappig is en de andere keer is het opeens pesten.

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Dit dus, zulke voorvallen zou je bij ons op verjaardagen enzo nog jaren horen. Niet om iemand te pesten, maar gewoon humoristisch bedoeld.
    En ja, dat doe ik ook met dingen die ik zelf lomp heb gedaan, zelfspot vind ik namelijk ook een vorm van humor.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    TS, ik heb geen idee van je outfits of kledingstijl omdat ik niet elk topic lees.
    Je kwam inderdaad over alsof het zo duur mogelijk moest zijn en daardoor leek je wat arrogant. Maar dat heb je nu goed recht gezet.

Maar waarom doe je niet een high tea met vriendinnen en een dagje weg met je gezin? Of een mooi sierraad voor speciale gelegenheden?

Biny vindt dit leuk.
  8. Triangel

Triangel Niet meer actief

Speciaal voor jou zal ik in het vervolg met hoofdletters erbij typen dat het maar een mening van mij betreft, want stel je voor dat men dat inderdaad als feiten zou aannemen... En daarnaast, ik ben oprecht geïnteresseerd in wat ze nu als verjaardagscadeau gaat vragen en/of krijgen, ik zou het jammer vinden als ts hierdoor niet meer zou reageren in dit topic.

9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Het is maar net wie het zegt blijkt maar weer.

DastyQueen en lloorrtt vinden dit leuk.
  10. Treez

Treez Niet meer actief

Volgens mij is iets pas grappig als degene waar de spot mee gedreven wordt het ook grappig vindt. Ik krijg niet het idee dat TS rollend over de grond ligt van het lachen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat anderen wel denken dat ze dit grappig vindt.

Verschil van humor mag, maar het moet wel leuk zijn voor alle partijen en dat is het nu niet. Ik weet dat TS zich in het verleden kwetsend geuit heeft, maar als dat mensen nog steeds dwars zit (en dat begrijp ik goed in sommige gevallen) dan is negeren volgens mij een betere optie. Ik vind dit zeker wel een vorm van pesten en niet te vergelijken met leuke en lompe grappen binnen een groep vrienden. Ik ben dol op (zelf)spot, maar niet ten kosten van een ander.

Nescio, chrystel73, Riene en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Sowieso. Daarbij hebben veel er eerder smakelijk om gelachen maar geven ze nu een lesje je mag niet 'pesten'.

Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben het op zich wel met je eens. Maar dat 'in het verleden' kun je rustig weg laten.

DastyQueen, Betsy, louan en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ehhmm... verleden?

lloorrtt, Riverdale87 en iMoeder vinden dit leuk.
  14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gister is ook verleden hè? ;)

Riverdale87 en Treez vinden dit leuk.
  15. Treez

Treez Niet meer actief

Voor mij is een uur geleden zelfs verleden. Het is inderdaad maar net hoe je het interpreteert :).

Ik zou mij in het vervolg wat specifieker proberen uit te drukken met exacte tijdsaanduidingen :p.

16. louan

louan Niet meer actief

Vind het atijd apart dat de mensen met de meest uitgesproken mening, niet denkende aan de gevoelens van een ander, altijd in bescherming worden genomen als die personen het een keer terug krijgen. Dan wordt het pesten genoemd.

Blijven voortkouwen op iets van een tijd geleden hoeft echt niet. Maar heb absoluut geen medelijden met ts. Ik heb genoeg dingen gelezen waarin zij haar ongezouten mening gewoon geeft, keihard, schijt aan de ander. Zal wat zijn zeg dat ts gewoon kan doen wat ze wil maar zelf niks kan incasseren. Zo typisch eigenlijk.:confused:

Ontopic: laat je gewoon lekker verrassen!!!

Sado, Riverdale87, Ysabella en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik moet eerlijk bekennen dat die stomme trein ook door mijn hoofd heen ging.... :oops:

Nog erger... ik moet bij het lezen van "loeforceone" ALTIJD denken aan de duplotrein en dat heb ik echt bij geen enkel ander lid, meestal zie ik de naam niet eens.

Stiekem zou ik het wel enorme humor vinden als TS haar naam zou veranderen in "duplotrein" :D:p

Jetje1 en Biny vinden dit leuk.
  18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat mij betreft geldt dat niet. Als ik zie dat TS op een (naar mijn mening) manier die niet kan haar mening zie uiten dan zal ik daar net zo goed iets van zeggen.

Goed, never mind. Ik mis altijd heel veel, dus wellicht is TS zo ontzettend over de schreef gegaan dat ze volgens sommigen niet meer op het forum mag komen. Soms is het lastig om dingen te vergeten.

Treez vindt dit leuk.
  19. louan

louan Niet meer actief

Ze mag voor mij gaan en staan waar ze wil. Daar gaat het denk ik niet om. Maar als je al een bepaalde 'imago' hebt en je wil daar vanaf of in ieder geval dat mensen je anders zien. Zou je jezelf ook anders moeten profileren. Een excuses bijvoorbeeld zoals velen dit doen als ze iemand gekwetst hebben zou op zn plaats zijn. Zo kun je ook met een schone lei beginnen en het zou haar enorm sieren.

Men reageert ook vaak terug op haar snoeiharde mening maar ze geeft hem gewoon weer keihard terug. Ze kan óók zeggen : zo bedoel ik niet of iets wat genuanceerder brengen.

Maar goed.

lloorrtt, DastyQueen en Biny vinden dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Da's waar. En dat weet ik dus allemaal niet. Ik reageer alleen op wat ik zie: dat dingen uitentreuren worden uitgemolken en er keer op keer worden bij gehaald. Dat vind ik flauw.

Neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben dat als je onaardige dingen hebt gezegd, je hier best je excuses voor mag maken.

DastyQueen en louan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina