Verjaardagen (niet) vieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweety28, 7 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Haha nou hier precies zo! Mijn moeder geeft aan ik vier het niet.
    Dus ik dacht ga ik videobellen met onze zoon. Zit de hele woonkamer vol:eek:
    Daarna kwalijk nemen dat ik en mijn zus er niet waren. Tja jij vierde het niet.

Dus niet vieren komen we ook niet langs.

meisjemetdeparel vindt dit leuk.
  2. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    594
    1.550
    93
    Maar dan vier je het toch gewoon? In een klein gezelschap, zonder band of groot feest of weet ik veel wat. Maar je viert dan toch je verjaardag met de mensen die komen?
    Ik vier mijn verjaardag samen met mijn dochter. Verder is er niemand welkom. Wij zijn dus maar met zijn tweeën. Maar ik vier het dus wel.

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dan is het toch maar net welke naam je eraan geeft. Dat mag ieder toch voor zich weten? Voor jou is het je verjaardag vieren, ook al is het met zijn 2-en voor een ander is je verjaardag vieren pas als je allemaal mensen actief uitnodigt. Prima toch?

4. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    594
    1.550
    93
    Ik zeg toch ook niet dat het niet mag? Ik begrijp er gewoon geen zak van. Maar dat is iets anders.

Sado en Vulpen vinden dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn dochter is in dezelfde maand als ik jarig, sinds zij geboren is ben ik alleen maar bezig met haar verjaardag:roflmao: Mijne hoef ik niet perse te vieren. Als ik toevallig vrij ben die avond vind ik het leuk om een drankje te doen met 1 of meerdere vrienden thuis of in de stad maar thats it. Kadoos wil ik ook niet want heb genoeg troep, dat wat ik graag wil koop ik zelf eigenlijk, ga dan niet op mijn verjaardag wachten om het te vragen/krijgen. Als ik geen kaartje krijg vind ik het ook prima. Vind het alleen wel fijn als mijn ouders mij bellen of appen:roflmao: Mijn laatste verjaardag die ik groots heb gevierd was mijn 30ste, toen ik 31 werd was ik hoogzwanger en alleen maar bezig met de komst van mn dochter haha

TotalBella vindt dit leuk.
  6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Als ik of iemand in mijn omgeving bewust aangeeft het niet te vieren, is het ook niet vieren dus ook niet langskomen of alleen cadeautje later geven. Een appje uiteraard altijd wel.

Als iemand niks aangeeft en het is naaste familie, ga ik er wel heen. Bij vrienden niet. Of ik zou even checken hoe of wat.

7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Ik vier mijn verjaardag ook niet. En verwacht dus ook geen bezoek.
    Zoon is een paar weken later jarig. Dus dan is iedereen welkom.

Sommige mensen nemen dan voor mij ook een cadeautje mee. Ik voel me daar dan een beetje opgelaten bij. Lief hoor. Maar hoeft dus echt echt niet.

Schoolnouders nodigden altijd zichzelf uit op/rond die dag. Dat heb ik maar geaccepteerd. Vind het ook zo ongastvrij om ze keihard de deur te wijzen. Ging er gewoon niet in bij hun dat je een verjaardag kan overslaan.

Kaartje of App vind ik altijd attent en leuk om te sturen/ontvangen.

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Dat is dus inderdaad de laatste keer geweest dat mijn vriendin nog aandacht heeft gegeven aan de verjaardag van haar zus.

Deel Deze Pagina