Verjaardagen samen vieren?

Discussie in 'De lounge' gestart door woef78, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Hier gaan wel verjaardagen samen gevierd worden, maar dat word dan de verjaardag van mijn dochter en mijn man. En vanaf volgend jaar die van onze andere dochter en mij.

Zowel tussen mijn man en oudste dochter zitten 14 dagen en tussen mij en ons nu nog ongeboren kleintje zullen ook niet veel dagen zitten

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Tussen de verjaardagen van mijn man en jongste zoontje zitten 13 dagen die van mij en ons oudste 4 dagen. Beide kinderen vieren het en dan kunnen ze ook tegelijk voor ons komen maar dan met de kids in de belangstelling.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Even wat anders.. Hoe staan familie en vrienden er tegen over? Je kunt wel heel leuk 2 verjaardagen kort na elkaar willen vieren, maar komt dan ook iedereen weer? Tussen de verjaardag van mijn zoon en dochter zit 1,5 maand en ik merk dat veel mensen weinig zin hebben om 2 keer zo kort achter elkaar te komen.. Persoonlijk heb ik er ook weinig zin in om in korte tijd naar 2 verschillende verjaardagen in hetzelfde gezin te gaan...

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het niet samen vieren. Aan de andere kant, anders moet je vrienden en familie mogelijk twee keer in een week optrommelen of twee weekenden achter elkaar.
    Maar voor de kids zou ik het niet doen. Mijn dochter is twee dagen voor mij jarig, maar zij krijgt haar eigen feestje!

Deel Deze Pagina