verjaardagen wel of niet samen vieren.

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

    Onje Niet meer actief


    Zal een drukke boel geweest zijn, leuk!!
     
  2. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Gewoon lekker samen vieren.

    Ik en mijn zus zijn 4 weken na elkaar jarig en het werd gewoon samen gevierd hoor.
    Wat maakt dat nou uit? elk kind krijgt zijn eigen taart en kadootjes dus het kind voelt zich toch wel speciaal op zo'n dag.

    Maar nu zou ik echt geen zin hebben om 2 verjaardagen te vieren in 2 weken tijd. Dus mijn voorkeur gaat uit naar in 1 keer vieren. Je kan het maar gehad hebben ;)
     
  3. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben binnen een maand 3 verjaardagen dat vieren we ook samen denk ik.
     
  4. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    #44 Tweedeopkomst, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2014
    Als ik jou was zou ik samen met mn dochter de verjaardagen vieren (overdag voor kind en avond voor mezelf. ) dan kan je ook verjaardag een rond jouw datum doen en zit er meer tijd tussen de verjaardagen. Mijn zwager viert zijn verjaardag altijd met zijn zoon. En twee weken daarvoor viert hun dochter haar verjaardag
     
  5. Zwada

    Zwada Actief lid

    11 feb 2014
    210
    0
    0
    Wij vieren onze eigen verjaardagen niet meer (behalve bij echt speciale jaren, zoals 30, 40, etc). Onze kindjes verjaardagen liggen straks als het goed is een half jaar uit elkaar. Maar als ze binnen 2 weken op elkaar jarig zijn zou ik het echt wel samen vieren. Wel allebei hun eigen taart en eigen kinderfeestje bijvoorbeeld.

    Andersom zou ik er zelf ook niet aan moeten denken om bij iemand op verjaardagsvisite te gaan en dan een week later (bij wijze van) weer.
     
  6. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vier vanaf aankomend jaar de verjaardagen ook tegelijk. Zit precies een maand tussen, ik pak altijd enorm uit dus voor mij is dat ook niet 2x te doen. Daarnaast kan niet iedereen 2x in 1 maand komen. Afgelopen jaar heb ik het wel apart gedaan omdat ik een eerste verjaardag heel speciaal vind, maar vanaf nu gewoon samen. Ze krijgen beide hun eigen taart en Mira heeft straks haar eigen kinderfeestje met de kindjes van de PSZ/school.
     
  7. MomQ 2 be

    MomQ 2 be Bekend lid

    28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik zou het voor de meiden wel apart doen, maar je eigen verjaardag schrappen. Ik zou mn familie en vrienden niet een soort van verplichten om 3x heen en weer te rijden in 1 maand...(als ze vlakbij wonen is dat weer niet zo erg)..en is trouwens ook een dure business voor jou en familie denk?!
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hier 2 die gelijk jarig zijn, geen tweeling, tot nu toe vinden ze het juist allebei heel leuk om gelijk jarig te zijn en het te vieren. Ze willen zelfs hun feestje samen vieren.

    Ik zou dus ook alle drie de verjaardagen gewoon samen vieren, dat maakt zeker op die leeftijd nog niet.
     
  9. Miekjepiekje

    Miekjepiekje Bekend lid

    29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kinderen zijn van 31 mei en 6 juni. Ze schelen dus 6 dagen. Zolang ze nog klein zijn vieren wij het gewoon samen voor familie en vrienden. En als ze straks groter en meer beseffen dat ze jarig zijn denk ik dat ik het toch apart ga vieren. Maar dan haal ik de verjaardag van mijn dochter een week naar voren en van mijn zoon een week naar achter. In juni zijn ook opa en oma jarig dus het is sowieso een drukke verjaardagenmaand.
     
  10. xxx1976

    xxx1976 Bekend lid

    14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier 2 jarigen binnen 3 weken. Familiefeest doe ik samen, kinderfeestjes doe ik apart.
     
  11. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    Ik zou het lekker samen vieren. Tweeling verwacht ik ook een paar weken rond de datum dat mn dochter jarig is.
    Ik ben wel van plan dit altijd samen te vieren. Omdat ik het heel wat werk en tijd vind om het apart te vieren binnen korte tijd (ik heb nog meer te doen bijv werken, huishouden en andere familie en vrienden die ook jarig zijn) en zelf zou ik ook niet amused zijn om 2-3x in zeer korte tijd bij dezelfde op visite te gaan. Vier het dan gewoon in 1x.
     
  12. misa

    misa Niet meer actief

    Ik zou het niet doen. Ik vind dat ze recht hebben op een eigen verjaardag. En 24 dagen vind ik nog wel meevallen. :)
    Die met kerst zou ik misschien een of twee dagen eerder of later vieren.
     
  13. xBLOEMPJE

    xBLOEMPJE Bekend lid

    15 mrt 2013
    896
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 3 november jarig en mijn dochter 9 november. Ik ga het dus wel samen vieren maar het is meer gericht op haar.
     
  14. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Wij vieren de verjaardag van mijn stiefdochter, stiefzoon en oudste dochter samen: tussen stiefdochter en dochter zit 2,5 week en 2 weken na onze dochter is m'n stiefzoon dan jarig. Ik ga niet om de 2 weken een feest met gebak en al organiseren, dat doen we dus gewoon in 1 keer.
    Onze dochter riep een tijdje terug al wel dat ze dat niet wilde, maar haar eigen feest wilde, en toen heb ik aangegeven dat ze haar eigen kinderfeestje heeft, maar dat het echt teveel van het goede is om het 3 keer te vieren voor familie, (zowel voor ons als voor de familie, iedereen heeft het zo al wel druk zat :) ).
    Toen ze hoorde dat haar kinderfeestje gewoon helemaal alleen haar eigen verjaardag zal zijn en blijven, was het ook goed trouwens.
    Ik zou jullie verjaardagen dus lekker samen vieren :) Alles in 1 keer :)
     
  15. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jitte is van 1 mei, Mijn man van 28 mei en Jelle van 2 juni. Wat ik altijd doe is: De verjaardag van Jitte apart en die van mijn man en Jelle samen. Ik geloof niet dat Jelle het een probleem vind om zijn verjaardag met zijn vader te vieren, hij vind het zelfs wel leuk. Het is dan ook zijn feestje, mijn man "hangt" er maar zo'n beetje bij dan... Gelukkig hecht hij niet zoveel waarde aan verjaardagen, voor hem hoeft het eigenlijk niet.

    Ik doe wel altijd op de dag zelf nog een klein feestje, dus een gebakje met een glas prik (dat krijgen ze normaal niet) en op de verjaardag zelf krijgen ze natuurlijk hun cadeau....
     

Deel Deze Pagina