Ligt eraan. Mijn dochter haar verjaardag vieren we meestal in de tuin en dan ze ik een tafel klaar waar de drinken staat. Mensen kunnen dan zelf het drinken inschenken. En bij mijn zoon serveren we omdat het in huis is.
Hier alles in buffetvorm en de gasten bedienen hunzelf. Moet wel zeggen dat het hier in Canada redelijk normaal is om dat zo te doen. In een kringetje zitten op een feestje kennen ze hier niet. Dat is echt Hollands
Als ik zoveel mensen op de verjaardag zou krijgen zou ik gewwon zelfbediening doen. anders kom je nergens anders aan toe.
Hier is het ook altijd druk, het eerste rondje doen wij en de rest mogen ze zelf doen, en doen ze ook gewoon. Geen probleem, anders blijven we lopen.
wij doen de kofiie/thee en het gebak altijd zelf, daarna de drankjes de eerste keer en dan zetten we de flessen klaar zodat ze zelf kunnen bijvullen. behalve de opa´s en oma´s (80 +) daar wordt de hele avond voor gezorgd. chips en hapjes doe ik wel zelf maar zet ik na 1 keer rondgaan ook op tafel.
Hier ook zo. De mensen die bier drinken pakken het altijd zelf, ze weten waar het staat. Frisdrank doen we wel zelf. Maarja de meesten drinken 7up of cola dus dan neem je 2 flessen mee, doe je een rondje en ben je ook weer klaar haha.
wij hebben altijd een middag verjaardag, met de oma's erbij. dan doen we wel bedienen. Maar die nemen altijd 2 kopjes koffie/thee en 1 glas fris. want dat zijn ze zo gewend van vroeger... en ook met hapjes ga je 2x rond voordat je het op tafel zet... ach kleine moeite en beter dan steeds te horen hoe het moet en dan 's avonds met vrienden/buren gooien we de bbq aan en is het lekker zelfbediening. we zijn beide in de zomer jarig, en *ff afkloppen* altijd mooi weer