tattoo vergeten! (nutteloze post)

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Ik kreeg net tijdens een gesprek over tattoo's de vraag hoeveel ik er eigenlijk heb, en antwoorde doodleuk 2! en bedenk me net, na ruim een uur, dat ik er toch echt 3 heb.. en de tattoo die ik vergeten was is nog flink groot ook! Ok, hij zit op mn rug maar toch.. hoe is het mogelijk!:(:D

ik dacht ik deel dit reuze interessante nieuws even met jullie ;)

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Interresant topic ;)
    Ik vergeet er meestal ook 1 hoor en die zit op mijn schouderblad.

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hahaha herkenbaar.
    Ik heb een op mn bovenrug en kwam vorige week bij de dokter voor mn nek en hij zei 'goh wat mooi'
    En ik had echt zoiets van huhh?? wat is mooi?
    Oeps, oja daar zit een tattoo :p

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik vergeet ook vaak dat ik helemaal ondersta haha.. totdat iemand er iets over zegt tegen me of vraagt.. denk ik o ja shit!! Haha

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

ik heb laatste een behoorlijk tatt op mijn onderarm laten zetten. ik kwam thuis en doe mijn jas uit wil het licht aan doen en schrik me rot want er zat iets op mijn arm.. dacht natuurlijk weer een beestje of iets... neee duh was mijn tatt hahaha.. moest even wennen denk ik :cool:

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Heb ik ook, en ook qua piercings. Dan moet ik echt eerst even tellen hoor.

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Whahahaha dat had ik ook in het begin.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tsja ik heb Sylvano op me rug en 3 zwaluwen op pols heb ik dan 4 tattoo's of 2?

9. Metire

Metire Niet meer actief

als je het zo bekijkt heb ik er 6, maar 3 klinkt beter.. dus zeg ik dan maar 3 :p

10. Metire

Metire Niet meer actief

Dat had ik ook, maar dan net anders.. ik baalde van een uitbreiding op mijn pols (niet mooi gezet) en toen ik de volgende ochtend wakker werd schrok ik dat hij er toch écht zat! had blijkbaar ergens de hoop dat hij gewoon zou verdwijnen ;)

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, ik werd aan getrokken door de woorden 'nutteloze post' in de titel. Maarreh.. in de lounge zijn toch ongeveer 80% van alle posts of meer (incl alle posts van ondergetekende) nutteloos :p.
    Maar dank je voor het delen :).

12. Metire

Metire Niet meer actief

Klopt!:D en om die reden (+ verveling) vond ik het de moeite waard om te delen :p

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

ai hoe heb je het opgelost meis?

14. Metire

Metire Niet meer actief

niet! :( moet kiezen of ik er iets overheen zet, wat dan groot en donker zou moeten zijn omdat de schaduw zo donker is gemaakt dat het 1 zwart vlak is geworden (moest een soort armbandje zijn die 2 andere tattoo's verbind) óf ik ga het weglaseren, waar ik eigenlijk de tijd en het geld niet voor over heb.. dus voor nu maar tegen een lelijke tattoo aan kijken helaas ;)

Deel Deze Pagina